اخبار فرش ماشینی

خرید و فروش انواع کالاهای نساجی به صورت آنلاین

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

افتتاح اولین بازار آنلاین صنعت نساجی ایران

خرید و فروش انواع کالاهای نساجی به صورت آنلاین
امروزه با توجه به گستردگی بازار جهانی و تعدد تولید کنندگان محصولات نساجی نیاز به تعامل فی مابین خریداران و تولیدکنندگان در صنعت نساجی دنیا بیش از پیش احساس می شود. لذا با توجه به  همین امر و لزوم برآورده ساختن این نیاز صنعت نساجی ایران بر آن شدیم تا محلی را برای تعامل هرچه بیشتر فعالان این صنعت مهیا کرده و مقدماتی را جهت اتصال مشترکین به شبکه جهانی و ارتباط ساده آنها با تجار بین المللی فراهم آوریم.

از این پس شما می توانید با مراجعه به سایت   ‏fa ‎‏/‏kohanjournal.com ‎‏  و کلیک بر روی کلیدهای ثبت سفارشات خرید یا فروش فرم مورد نظر را پر کرده و به صورت آنلاین برای ما ارسال نمائید. ‏
همچنین در اینجا می توانید تجهیزات و کالاهای مورد نظر خود را جهت خرید یا فروش به اطلاع تمامی دست اندر کاران صنعت نساجی ایران برسانید و مستقیما با مشتریان و ارائه کنندگان محصولات تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که کلیه سفارشات به ثبت رسیده در سایت به صورت دوره ای برای مشترکین از طریق  ایمیل و فاکس ارسال می گردد تا علاوه بر بازدیدکنندگان مستقیم سایت سایر فعالان صنعت نساجی  نیز از آن مطلع شوند.

کلیه خدمات سایت به مشترکین به صورت رایگان می باشد.  امکان ارائه محصولات در بازارهای جهانی نیز به صورت آنلاین‏‎ ‎‏ به زودی فراهم خواهد شد و شما می توانید جهت خرید یا محصولات مختلف از این طریق به سادگی اقدام نمائید. ‏
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا همکاری با ما تماس بگیرید   ‏

‏     تماس با ما:     تلفکس : ۷۷۶۵۶۸۷۷ – ۲۱ – ۰۰۹۸     ایمیل : ‏ info@kohanjournal.com     ‎

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×