اخبار فرش ماشینی

خانواده اصفهانی معامله ۳۶ میلیارد تومانی نساجی بروجرد را قطعی کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

یک خانواده اصفهانی که بلوک ۹۵ درصدی نساجی بروجرد را در رقابت با مشتری ترکیه ایی خریداری کرده بود، با قطعی کردن این معامله ۳۶.۷ میلیارد تومانی،صاحب تام و تمام این شرکت بورسی شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، بلوک ۹۵ درصدی نساجی بروجرد درحالی سوم بهمن ماه توسط سرمایه گذاری گروه توسعه ملی اصالتاً و به وکالت از طرف شرکتهای مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی، سرمایه گذاری سپه، مدیریت سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری غدیر و شرکت خدمات مدیریت سرمایه مدار عرضه شده بود که یک خانواده اصفهانی (مظاهری) و فعال در صنعت نساجی و چاپ این بلوک را بعد از ۵ روزکاری رقابت با مشتری ترکیه ایی خریداری کرد.

براساس این گزارش، این بلوک در قالب ۱۴۰ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۶۶۹ سهم نساجی بروجرد به قیمت هر سهم ۱۶۸ تومان در بازار دوم معاملات روی میز فروش گذاشته شده بود، اما به دلیل رقابت این دوگروه، بهای هر سهم شرکت در ۱۰ بهمن (روزمعامله) به ۲۱۶ تومان رسید تا ارزش ۹۵ درصد سهام به بیش از۳۶.۷ میلیارد تومان برسد.
حال خانواده مظاهری روزگذشته در مهلت قانونی ۹ روز کاری بعد از انجام معامله ، از طریق کارگزاری بورسیران با پرداخت ۳۰ درصد وجه نقد و دیگر اسناد لازم به شرکت بورس، قطعیت این معامله را احراز کرد تا دراولین فرصت با برگزاری مجمع فوق العاده هئیت مدیره و مدیریت نساجی بروجرد را در اختیار گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×