اخبار فرش ماشینی

حمایت از برندهای داخلی پوشاک

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پیرو مکاتبات و پیگیری های انجمن صنایع نساجی ایران درخصوص حمایت از صنایع پوشاک تولید داخل، عصر امروز جلسه مشترکی با حضور محمدمهدی رئیس زاده؛ دبیرکل انجمن صنایع نساجی ایران، گلنار نصرالهی؛ مدیرکل نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت و آقای اسفهبدی؛ مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در محل این شرکت تشکیل شد.

طی آن مقرر شد با توجه به همزمانی نمایشگاه پوشاک ایرانی با نمایشگاه پوشاک برندهای کشور ترکیه حمایت و توجه بیشتری نسبت به واحدهای داخلی صورت پذیرد. لذا طبق توافق به عمل آمده متراژ سالن های مربوط به تولیدکنندگان داخلی چهار هزار مترمربع و متراژ شرکت های ترک دو هزار مترمربع لحاظ گردد و سالن های مناسب تر نمایشگاه به تولیدکنندگان داخلی اختصاص یابد.

لازم به توضیح است پیش از این نمایشگاه پوشاک ایرانی قرار بود در آذرماه امسال برگزار شود که به دلایلی به بهمن ماه منتقل گردید. همچنین در راستای حمایت بیشتر از برندهای داخلی مقرر شد تعرفه های تجاری پخش تیزرهای تبلیغاتی رادیو نمایشگاه با تخفیف سی درصدی در اختیار برندهای داخلی قرار گیرد.

همچنین انجمن صنایع نساجی ایران نیز مساعدت نمود تا تبلیغات و اطلاع رسانی های مربوطه را از طریق سایت، بولتن و مجله انجام دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ضمنا پیرو مکاتبات قبلی انجمن صنایع نساجی ایران در این جلسه مقرر شد تا نمایشگاه کالای خواب که همواره جزئی از نمایشگاه ایران تکس بوده است؛ از این نمایشگاه منفک نگردد و مجوز صادر شده برای نمایشگاه کالای خواب مجددا بررسی گردد.

لازم به توضیح است که قبلا انجمن صنایع نساجی ایران و اتحادیه تولیدکنندگان نساجی و پوشاک از شرکت سهامی نمایشگاه ها خواسته بودند که نمایشگاه نساجی، فرش و پوشاک در سال ۹۴ به طور همزمان برگزار گردد که مجددا بر خواست این انجمن در جلسه تاکید گردید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×