جذاب‌ترین‌ها

حضور قدرتمندانه تولیدکنندگان منسوجات فنی ایتالیا در نمایشگاه Techtextil آلمان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دوره جدید نمایشگاه منسوجات فنی و بی بافت Techtextil که در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می شود امسال در تاریخ ۱۱ لغایت ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳ مطابق با ۲۱ الی ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد که در این رویداد مهم ۴۰ شرکت ایتالیایی حضور پیدا خواهند کرد.
سیزده شرکت ایتالیایی تولیدات خود را در قالب یک مجموعه واحد به نام “محل ملاقات تکنولوژی ایتالیایی” که توسط انجمن سازندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا Acimit برنامه ریزی شده معرفی خواهند کرد. (سالن ۳- غرفه ۰۸B)

همچنین شرکت های ایتالیایی مهم حاضر در این نمایشگاه عبارتند از:
BOMBI – BONINO – CORINO – BIANCO – DELL’ORCO – ERREBI – FERRARO – GEMATA – RAMINA – RAHI – SASPE – STAIAM – SMIT.
رئیس انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا اعتقاد دارد امروزه صنعت منسوجات بی بافت و منسوجات فنی نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای دارد و ادامه می دهد این تاثیر مهم نه تنها در صنعت نساجی که در تمامی صنایع نیز احساس می شود به طوری که هر روز گستره مصرف محصولات بی بافت و منسوجات فنی در صنایع مختلف از هوا و فضا گرفته تا کشاورزی و خودرو گسترده تر می شود.
حتی در برخی از کشورهای پیشرفته منسوجات فنی و بی بافت ها تنها عامل رشد صنعت نساجی آنها در گستره جهانی بوده است. شاخص های رشد این بخش از صنعت نساجی در اغلب کشورهای صاحب این صنعت در سال های اخیر همواره دو رقمی بوده است که بدون شک بر پایه نوآوری و پیشرفت تکنولوژی و یافتن کاربردهای جدید برای این محصولات است.

نمایشگاه منسوجات فنی و بی بافت آلمان

منسوجات بی بافت و فنی ایتالیا
جالب است بدانید در کشور ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای مطرح در ساخت ماشین آلات نساجی در جهان، حدود ۱۰۰ شرکت در بخش ماشین آلات تولید و تکنولوژی های منسوجات فنی و بی بافت فعالیت می کنند. جالب تر اینکه ۲۰ درصد فروش کل ماشین آلات نساجی ایتالیا از همین بخش است.
تولید ماشین آلات نساجی ایتالیا در سال گذشته حدود ۵/۲ میلیارد یورو بوده است که ۸۳ درصد آن صادر می شود.

منبع: شماره ۱۸ مجله کهن

تلفن اشتراک: ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×