اخبار فرش ماشینی

تولید فرش آنتی باکتریال در کشور آغاز شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

با هدف افزایش سطح سلامت در جامعه، تولید فرش های آنتی باکتریال در کشور آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به بالا رفتن سطح آلودگی و شیوع حساسیت های پوستی، چشمی و تنفسی در ساکنین کلان شهرها، استفاده همه جانبه از راه کارهای خرد و کلان برای پیشگیری از وقوع این قبیل حساسیت ها، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد؛ که علاوه بر راه کارهای دولت برای کاهش اثرات آلودگی ها و حساسیت های صنعتی در سراسر کشور، صنایع کوچک و بزرگ خانگی و شهری نیز باید به نوبه خویش، سهم مهمی در ارتقای سطح سلامت در جامعه ایفا کنند.

بر همین اساس، گروه نساجی فرهی (فرش فرهی) با هدف افزایش سطح سلامت در خانواده ها و کودکان، به عنوان شرکت پیشرو در تولید فرش با قابلیت های خاص، اقدام به طراحی، تولید و توزیع فرش های بدون پرز و حساسیت، آنتی باکتریال و ضد بو کرده است.

این گزارش حاکی است پس از ثبت اختراع فرش های خاص و آنتی باکتریال فرهی توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، انستیتو پاستور ایران و آزمایشگاه بهشت آیین نیز در اقدامی علمی – پژوهشی، با کشت انواع باکتری و تست کارایی فرش های تولیدی فرهی در قبال این نوع عوامل حساسیت و بیماری زا، طی گواهینامه ای رسمی، خاصیت آنتی باکتریال و ضد بو بودن فرش های فرهی را تایید و سطح کیفی آن را مطلوب ارزیابی کردند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در پایان این گزارش آمده است گروه نساجی فرهی (فرش فرهی) در راستای ارتقاء سطح کمی، کیفی و سلامت در محصولات خود و جامعه، از تمامی توان متخصصین داخلی و فناوری روز دنیا استفاده می کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×