اخبار فرش ماشینی

تولیدات نساجی بروجرد در انبار دپو شده‌اند

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی برای واردات و صادرات نیازمند تسهیلات هستند.

محمدرضا علوی‌زاده در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: با توجه به نام‌گذاری سال‌جاری به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل حرکت‌های خوبی در سطح سازمان آغاز شده است.

وی اظهار کرد: براساس آن واحدهای مشکل‌دار شناسایی و اولویت‌بندی شده که قطعا تصمیماتی برای رفع مشکلات این واحدها اتخاذ می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تصریح کرد: با سرلوحه قرار دادن شعار سال، از تمام ظرفیت و توانمندی اقتصادی و تولیدی شهرستان باید بهره برد و اگر از مجموع حدود ۴۶۰ واحد تولیدی و صنعتی بروجرد حدود ۶۰ درصد بدون مشکل باشند، در شرایط مطلوب اقتصادی قرار خواهیم گرفت.

علوی‌زاده اضافه کرد: مشکلات اقتصادی در واحدهای صنعتی کل کشور وجود دارد که تعدادی از واحدهای صنعتی بروجرد را نیز با مشکل مواجه کرده‌اند.

وی بیان کرد: نساجی بروجرد برای صادرات مشکل دارد و تولیدات این واحد صنعتی در انبار دپو شده‌اند و با توجه به ناتوانی این کارخانه در پرداخت دستمزد کارگران تصمیم به تعدیل نیرو گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام مسئول افزود: با توافق هسته‌ای و برجام بخش‌هایی از درآمدهای قبلی کشور آزاد می‌شود که با تزریق این درآمدها به بازار بخشی از مشکلات اقتصادی برطرف می‌شوند.

علوی‌زاده با اشاره به ساماندهی دستفروشان، اظهار کرد: کار ساماندهی دستفروشان به عنوان یک معضل اجتماعی برای شهرستان، با جدیت در حال اجرا است که بخشی از این کار به اداره صنعت معدن واگذار شده و با واحدهای صنفی که اقدام به دستفروشی می‌کنند، برخورد می‌شود.

وی گفت: ۶۰ واحد صنفی که ضوابط نظام صنفی را رعایت نکرده بودند، هفته گذشته تذکر کتبی گرفتند که در صورت تکرار پلمب می‌شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×