جذاب‌ترین‌ها

توسعه صادرات نساجی و فرش در منطقه آسیای میانه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

توسعه صادرات نساجی و فرش در منطقه آسیای میانه

آسیای مرکزی یا آسیای میانه سرزمین پهناوری در قاره آسیا است که هیچ مرزی با آب‌های آزاد جهان ندارد. اگر چه مرزهای دقیقی برای این سرزمین تعریف نشده‌است، اما معمولاً آن را دربرگیرنده کشورهای امروزی افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان می‌دانند.

ایده نامیدن این منطقه‌ها به عنوان یک منطقه یگانه جغرافیایی با نام آسیای مرکزی در سال ۱۸۴۳ توسط الکساندر فون هومبولت، جغرافیدان روسی مطرح شد.

زبان‌های رایج و رسمی در آسیای مرکزی فارسی، ترکمنی، ازبکی، روسی، قزاقی، قرقیزی و زبان‌های پامیری هستند.می‌توان زبان روسی را زبان اصلی آسیای مرکزی دانست، زیرا تقریباً تمام مردم این ناحیه قادر به تکلم آن هستند، به غیر از مردم افغانستان. اما تنها ۶ میلیون نفر در آسیای مرکزی زبان روسی را به عنوان زبان مادری صحبت می‌کنند. فارسی زبان اول آسیای مرکزی به عنوان زبان مادری‌ست. فارسی‌زبانان در کشورهای افغانستان، ازبکستان و تاجیکستان به سر می‌برند.

اگر به فکر توسعه فروش خود در بازار آسیای میانه هستید و می خواهید مشتریان جدیدی برای کالاهای با کیفیت صادرات خود پیدا کنید برای شما پیشنهادات منحصر به فردی داریم. شما می توانید با حضور در بهترین نمایشگاه های نساجی، منسوجات خانگی در کشورهای ازبکستان و قزاقزستان به عنوان دو کشور مهم آسیای میانه به بهترین شکل ممکن به معرفی محصولات خود در ارتباط مستقیم با مشتریان، تجار، بازرگانان و صاحبان صنایع نساجی در کشورهای آسیای میانه بپردازید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه HomeDeco Fair قزاقستان: در این نمایشگاه رنج وسیعی از محصولات نساجی و منسوجات خانگی از جمله انواع فرش های ماشینی ودستباف نمایش داده می شود. در دوره قبلی این نمایشگاه غرفه گذارانی از کشورهای ترکیه، هندوستان، ازبکستان، کره جنوبی، امارات و روسیه حضور داشتند. برگزارکننده این نمایشگاه شرکت ترکل ترکیه است.

نمایشگاه نساجی و مد و فشن ازبکستان: این نمایشگاه در سطح بین المللی و با استاندارهای بالای جهانی برگزار می شود. در این رویداد سه روزه انواع کالاهای نساجی از قبیل نخ، الیاف، ملزومات و خرج کار صنعت پوشاک، منسوجات خانگی و فرش ماشینی، پوشاک، انواع پارچه و … معرفی می شود. همچنین در حاشیه این نمایشگاه فستیوالهای مد و لباس برگزار می شود. سال گذشته حدود ۸۰ شرکت از کشورهای هند، بلاروس، اندونزی، لیتوانی، ازبکستان، ژاپن، لهستان و ترکیه در این رویداد حضور داشتند.

برای حضور در این رویدادها و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

info@kohanjournal.com ■

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×