مد و پوشاک

توزیع و عرضه مد و لباس برعهده وزارت صنعت و صدا و سیما است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

توزیع و عرضه مد و لباس برعهده وزارت صنعت و صدا و سیما است

 

وزیر ارشاد اسلامی با بیان اینکه در موضوع مد و لباس ایرانی و اسلامی بخشی از کار طراحی و تولید است و بخش مهمتر توزیع این الگوها و لباسها است گفت: در این حوزه باید وزارت صنعت، معدن و تجارت و صدا و سیما وارد شوند.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه چرا با وجود برپای نمایشگاههای مد و لباس آنطور که باید و شاید مدهای ایرانی و اسلامی در سطح کشور ترویج نشده است گفت: بله ما در این چند ماهه اقدام به برگزاری نمایشگاههای مختلف مد و لباس کرده ایم. حتی در نمایشگاه قرآن هم شهروندان می توانند سفارش دهند ولی به اعتقاد من باید این مجموعه به هم پیوسته باشد.

وی افزود: البته بخشی از کار طراحی و تولید است و بخش مهمتر توزیع این الگوها و لباسها است. در این خصوص باید وزارت صنعت، معدن و تجارت وارد شود و ما را کمک کند. حتی می توانند در نمایشگاههای فصلی در استانها هم نمایشگاههای مد و لباس را معرفی و توسعه دهند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وزیر ارشاد گفت: این مصوبات کارگروه باید اجرایی شود. به نظر من خود صدا و سیما نقض بسیار مهم و تاثیر گذاری برای معرفی مدها دارد و رسانه ها باید قلم فرسایی کنند. اگر هم بخش خصوصی بخواهد وارد شود قطعا وزارت ارشاد حمایت می کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×