مد و پوشاک

تنها وزارتخانه فعال در حوزه مد و لباس وزارت ارشاد است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تنها وزارتخانه فعال در حوزه مد و لباس وزارت ارشاد است

 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم‌کاری‌های انجام شده در حوزه ساماندهی مد و لباس، تنها وزارتخانه فعال را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

عفت شریعتی اظهار داشت: ما در گذشته شاهد موفقیت طرح‌های مد و لباس نبودیم که علت آن نداشتن پشتوانه فرهنگی و اجرایی است. برای اینکه طرح‌های حجاب و عفاف در جامعه بازدهی داشته باشد حتما باید الگوهای لازم در این زمینه تبیین شود.

وی افزود: اقدامات انجام شده در حوزه مد و لباس مقطعی بوده و ما تا به حال همایشی فکر کردیم و در نظر نگرفته‌ایم که خروجی‌ها چگونه باید باشد. طراحان نیز خودشان جداگانه برنامه‌های خود را پیگیری می‌کردند اما وزارت ارشاد با تشکیل بنیاد مد و لباس اسلامی به صورت کاربردی وارد عرصه مد و لباس شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شریعتی درباره اقدامات انجام شده توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس خاطر نشان کرد: ما مدتی شاهد کم‌توجهی‌های فراوانی بودیم و کار خاصی هم انجام نشده و اقداماتی هم که صورت گرفته وزارت ارشاد متولی بوده و بقیه دستگاه‌ها آنطور که باید به وظیفه خود عمل نکرده‌اند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی رسالت رسانه‌ها را در زمینه انتقال ارزش‌های پوشش اسلامی، ایرانی موثر دانست و گفت: خبرنگاران حوزه مد و لباس تأثیر فراوانی در این حوزه داشته و نباید خود را تافته جدابافته بدانند آنها با رعایت پوشش اسلامی خود می‌توانند تأثیرگذار باشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×