اخبار فرش ماشینی

تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در صنعت نساجی منطقه آزاد چابهار افزایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در صنعت نساجی منطقه آزاد چابهار افزایش یافت

 

مدیر صنایع منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در صنعت نساجی و پوشاک در سال ۱۳۹۱ در منطقه آزاد چابهار افزایش داشته است.

مجتبی اسدی افزود: در سال گذشته که با نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده بود، تعداد چهار واحد تولیدی در زمینه تولید انواع پوشاک در منطقه آزاد چابهار فعالیت خود را آغاز کردند که از این تعداد دو واحد تولیدی محل فعالیت خود را از خارج کشور (امارات متحده عربی و پاکستان) به منطقه آزاد چابهار منتقل کردند.

وی با تاکید بر اینکه در این واحدهای تولیدی مجموعاً بیش از ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است تصریح کرد: این واحدها زمینه اشتغال حدود ۹۰ نفر را در منطقه آزاد چابهار فراهم کردند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اسدی افزود: صنعت نساجی و پوشاک یک صنعت کاربر می باشد که حجم قابل توجهی از فعالیتهای مناطق آزاد و پردازش صادرات را در جهان به خود اختصاص می دهد لذا انتظار می رود توسعه این صنعت در منطقه آزاد چابهار اشتغال قابل توجهی را برای نیروهای کار ساده فراهم آورد.

مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار با توجه به رشد تقاضا در زمینه ایجاد صنایع نساجی درصدد است با برنامه ریزی برای آموزش نیروهای متخصص، زمینه ایجاد و شکوفایی این صنعت در منطقه را فراهم سازد.

وی همچنین از ارایه درخواست سرمایه گذاران جدید برای تولید انواع پوشاک زنانه و مردانه و لباسهای طرح دار گلدوزی شده خبر داد که در حال طی مراحل راه اندازی واحد تولیدی خود در منطقه آزادچابهار هستند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×