اخبار فرش ماشینی

تعطیلی ۴۰۰ واحد تولیدکننده پوشاک در مشهد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: در اثر رکود سنگین حاکم بر بازار ۴۰۰ واحد تولیدکننده پوشاک در مشهد از ابتدای امسال تعطیل شدند.

سیدمهدی لسان طوسی اظهار کرد: متأسفانه بازار پوشاک مشهد در وضعیت نابه سامانی به سر می برد و تصور اینکه با برداشتن تحریم ها باید بلافاصله قیمت ها کاهش پیدا کند سبب رکود حاکم در بازار شده است.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد تصریح کرد: در حال حاضر فروشندگان پوشاک در مشهد مجبور هستند برای فروش اجناس خود حراجی یا فروش فوق العاده بگذارند، به طوری که در چند ماه اخیر ۳۰۰ فروش فوق العاده در بازار داشته ایم.

وی ادامه داد: البته دلیل آن سر نشدن هوای مشهد نیست بلکه این مهم در رکود بازار تأثیر داشته و این موضوع سبب شد تا اجناس زمستانی در مغازه ها بماند و تقاضای خریدی وجود نداشته باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

لسان طوسی یادآور شد: با توجه به اینکه از دی ماه اجناس بهاره در بازار عرضه می شود عملاً تولیدکننده و توزیع کننده پوشاک به دلیل اینکه لباس های زمستانی خود را نتوانسته اند به فروش برسانند و باید اجناس خود را راهی انبار کنند که این امر سبب متضرر شدن آنها و حتی ورشکستگی را به همراه دارد.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد با اشاره به اینکه رکود حاکم بر بازار سبب تعطیلی ۴۰۰ واحد تولیدی پوشاک از ابتدای امسال در مشهد شد، گفت: رکود، برداشته شدن تحریم ها و اخذ مالیات های بالا همگی سبب شد تا واحد های صنفی پوشاک دیگر نتوانند مشکلات موجود را تحمل کرده و واحد خود را تعطیل کنند.

وی یادآور شد: هم اکنون به دلیل پایین بودن تقاضا در بازار هیچ گونه افزایش قیمتی در پوشاک نداشته ایم به گونه ای که صاحبان این شغل به فروش اجناس خود به هر قیمتی رضایت دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×