اخبار فرش ماشینی

تعطیلی قریب‌الوقوع کارخانجات نساجی با اجرای قانون جدید مالیاتی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اعضای انجمن صنایع نساجی به دنبال اجرای اصلاحیه قانون اخیر مالیات مستقیم با ارسال نامه ای به وزیر صنعت نگرانی خود را از خطر توقف قریب الوقوع فعالیت کارخانجات اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اعضای انجمن صنایع نساجی به دنبال اجرای اصلاحیه قانون اخیر مالیات مستقیم با ارسال نامه ای به وزیر صنعت نگرانی خود را از خطر توقف قریب الوقوع کارخانجات اعلام کردند.

به اعتقاد اعضای انجمن صنایع نساجی ایران، بیکاری ناخواسته دهها هزار نفر شاغلین در این صنعت به دلیل رکود بی سابقه و عدم اجرای صحیح قانون مترقی مالیات که متأسفانه همانند قانون مالیات بر ارزش افزوده باز هم اجرای آن متوجه صنعتگران تولید می شود از مشکلات فعلی فعالان این بخش است که درخواست پیگیری این موضوع را از وزیر صنعت دارند.
انجمن صنایع نساجی ایران امیدوار است با برگزاری جلسه مذکور با وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و بحث و تبادل نظر و با حمایت ایشان بتواند به حل این مشکل فائق آمده و شعار حمایت از تولید داخل تحقق عملی یابد.

برای مشاهده نامه مذکور به انضمام نامه دبیرکل محترم انجمن صنایع نساجی به سرکار خانم نصرالهی در خصوص موضوع فوق، روی آیکون پایین کلیک نمایید.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×