اخبار نساجی

تعادل در بازار سیمان با تفویض اختیار وظایف دولت به بخش خصوصی

 

تعادل در بازار سیمان با تفویض اختیار وظایف دولت به بخش خصوصی

رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه تفویض برخی وظایف در حوزه سیمان به انجمن صنفی کارفرمایان موجب پویایی این صنعت خواهد شد، گفت: جایگاه صادراتی جمهوری اسلامی در سیمان تقویت خواهد شد.

به گزارش مهر، حمید صافدل، حرکت صنعت سیمان به سمت خودکفایی را با شتاب عنوان کرد و گفت:‌ سرمایه گذاریهای انجام شده دراین صنعت که در راستای ایجاد زیرساختهای لازم و توسعه آن بود به خوبی به ثمر نشست و امروز علاوه و برتامین نیاز صنعت سیمان در داخل کشور شاهد حضور آن در بازارهای صادراتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی دقیق و هدف دار به دنبال حفظ و مدیریت بازار،استمرار تولید و افزایش رقابت پذیری نیازمند هستیم تصریح کرد: این اقدام در جهت تفویض بخشی از وظایف مدیریتی و راهبردی تنظیم بازار داخلی و صادرات سیمان کشور انجام شد که در جلب مشارکت تشکل های بخش خصوصی و استفاده از توانمندیهای آن بسیار موثر خواهد بود.

صافدل این رویکرد را فصل نوینی در جریان اجرای اصل۴۴ قانون اساسی و ضروت اجرای خصوصی سازی در کشور دانست و گفت: این اقدام باید به عنوان الگویی موفق در دیگر صنایع نیز مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم بیشتر از گذشته به توسعه اقتصادی کشور کمک کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×