اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

تضمین بازدید کننده وی آی پی در نمایشگاه فرش و کفپوش ابوظبی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

همزمانی دومین نمایشگاه فرش و کفپوش ابوظبی با شانزدهمین دوره نمایشگاه شکار، ادوات شکار، سوارکاری و سایر بخش های وابسته (ADIHEX) و پتانسیل های بسیار بالای ایجاد شده خبر داغی برای شرکت های تولید کننده فرش، موکت و کفپوش خواهد بود.

نمایشگاه فرش و کفپوش ابوظبی رویدادی است که قصد دارد پلتفورم جدیدی را برای صنایع فرش ماشینی، فرش دستباف، موکت، انواع نخ و الیاف، و سایر صنایع وابسته به صنعت فرش و کفپوش در ابوظبی ایجاد کند.

در نمایشگاه امسال که در تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ سپتامبر برگزار می شود طیف وسیعی از محصولات در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت. مدیر روابط عمومی و بازاریابی این نمایشگاه در مورد اهمیت این رویداد می گوید: ” این نمایشگاه برای دومین دوره در ابوظبی برگزار می شود. بازار ابوظبی با وجود پتانسیل های بالا هنوز برای بسیاری از تولیدکنندگان منطقه ناشناخته است و این نمایشگاه می تواند دروازه ای برای ورود به این بازار چند صد میلیون دلاری باشد. امسال یکی از مهمترین برنامه های ما افزایش تعداد تجار منطقه، خرده فروش ها، پیمانکاران ساختمانی بزرگ و زنجیره های فروش در امارات و منطقه خاور میانه است. خوشبختانه توانستیم با تلاش فراوان و رایزنی های طولانی تاریخ نمایشگاه را با بزرگترین و لوکس ترین رویداد  نمایشگاهی در ابوظبی یعنی شانزدهمین دوره نمایشگاه شکار، ادوات شکار، اسلحه، سوارکاری و سایر بخش های وابسته (ADIHEX) تنظیم نمائیم. خوشبختانه باید بگویم کخ تعداد بسیار زیادی از تجار و بازرگانان سطح اول امارات و منطقه به نمایشگاه خواهند آمد و در کنار بازدیدکنندگان دعوت شده و برنامه ریزی شده خود نمایشگاه فرش محیط بسیار خوبی را برای عقد قراردادهای بزرگ فراهم خواهد آورد. ”

 

اهمیت بالای ADIHEX

اما چرا این همزمانی اینقدر اهمیت دارد و چگونه شرکت های فرش ماشینی و کفپوش حاضر در نمایشگاه می توانند از این رویداد همزمان سود ببرند؟

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه شکار ابوظبی علیرغم بلیط فروشی به مبلغ ۱۵ درهم بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر بازدید کننده دارد. ورزش شکار در کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار محبوب است و از آنجایی که این ورزش جزو ورزش های لوکس و بسیار گران دنیا محسوب می شود اغلب مخاطبان آن شیوخ ثروتمند عرب، تجار بین المللی، مدیران و شخصیت های وی آی پی هستند که از دبی، قطر، عربستان، عمان، کویت و سایر کشورهای عربی به نمایشگاه می آیند. اغلب این افراد صاحبان و تصمیم سازان شرکت های چند ملیتی منطقه و بازرگانان مهم هستند. وجود سالن های نمایشگاه فرش و کفگوش ابوظبی در کنار محل ورود اصلی نمایشگاه موجب می شود بسیاری از این بازدید کنندگان با تبلیغات گسترده انجام شده به نمایشگاه فرش و کفپوش آمده و از محصولات بازدید نمایند.

ابوظبی شهری است که هرچند نسبت به دبی کمتر توسعه یافته است اما در حال حاضر با سرمایه گذاری های عظیم با سرعت بسیار زیادی راه توسعه و پیشرفت دبی را طی می کند و در آینده ای نه چندان دور حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنین امکانات بسیار بالای این شهر موجب شده تا محل بسیار مناسبی برای تجارت و حضور سرمایه گذاران و تجار بین المللی باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۷۷۲۴۵۷۸۰ / ۰۲۱۷۷۲۴۳۲۹۶

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×