اخبار نساجی

تشویق شرکتهای تعاونی به سرمایه گذاری،گامی جهت تحقق حماسه اقتصادی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

امیر میمنت آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: افزایش کمی و کیفی ضمانت نامه ها از دیگر اقداماتی است که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید از سوی صندوق مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت مالی شرکتهای تعاونی با گردش مالی و اعتبار ، چرخش بیشتری می یابد، تاکید کرد: شرکتهای تعاونی باید بتوانند مشارکت و حضور خود را در مناقصات، مزایده ها ، صادرات و واردات افزایش دهند.

وی با اشاره به ضمانت نامه های گمرکی گفت: تاکنون تاکید صندوق بر روی ضمانت نامه های اعتباری بود و در صورتی که ارتباط ما افزایش یابد، می توان در زمینه های صادرات و واردات فعالیت بیشتر کرد.

وی با اشاره به صندوق سرمایه گذاری تعاون گفت: شرکتهای تعاونی می توانند از طریق این صندوق فعالیت های خود را در زمینه صادرات افزایش دهند. باید به نفع سازمان گمرک ضمانتنامه صادر کنیم و این کار به طور کامل قانونی است. ضمانتنامه گمرکی فقط مختص تعاونی های صادراتی خواهد بود.

میمنت آبادی اظهار داشت: پیشتر صندوق سرمایه گذاری تعاون به شکل صندوق تعاون کشور فعالیت می کرد که به طور عام دریافت و پرداخت و فعالیت های اعتباری را نظیر بانکها بر عهده داشت، ما امروز صندوق ضمانتی هستیم و کار صدور انواع ضمانتامه ها را انجام می دهیم.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در خاتمه گفت: سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه صادر کردیم که امسال با تمهیداتی که انجام شده این میزان به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش می یابد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×