اسلاید شو

تجمع اعتراضی مدیران شرکت های اران و بیدگل به مالیات و ارزش افزوده اداره دارایی

تعطیل شدن شرکت های فرش اران بیدگل به دلیل بی رویه بودن مالیات و ارزش افزوده ان از سوی اداره دارایی

این تجمع در پایان با صدور بیانیه ای ۹ ماده ای پایان یافت که  در آن  اشاره شده است در صورت حل نشدن مشکل از سوی مسئولان  روز دوشنبه به تاریخ ١٣٩۵/٧/١٢شرکت های فرش وتکمیل و ریسنگی های شهرستان اران و بیدگل تعطیل خواهد بود.

همچنین مدیران شرکت های آران و بیدگل که اغلب در زمینه بافت فرش ماشینی و نخ فرش فعال هستند امکانات فراهم شده برای این شهرستان و شهرک های صنعتی آنرا با توجه به سهم ۱۰ درصدی در تولید  استان و نیز نرخ بیکاری نزدیک به صفر در آران و بیدگل کافی نمی دانند و تقاضای بازنگری در این امر را دارند.

مدت هاست که صاحبان صنایع نرخ مالیات و ارزش افزوده تحمیل شده به صنعت به ویژه در بخش فرش ماشینی را ناعادلانه و بر اساس سلیقه شخصی و بدون دلیل و مدرک می دانند. لازم به ذکر است این مشکل درد دل بسیاری از تولید کنندگان صنعت نساجی کشور نیز می باشد.

شرکت های تولیدی اعتقاد دارند با چنین شرایطی ادامه تولید غیر ممکن خواهد بود و علاوخ بر ایجاد بحران در بازارهای داخلی موجب کاهش شدید صادرات فرش ماشینی در منطقه کاشان و آران و بیدگل هم خواهد شد.

در زیر تصویری از بیانیه منتشر شده توسط مدیران صنعتی شهرستان آران و بیدگل را مشاهده می کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تجمع اعتراضی مدیران شرکت های اران و بیدگل به مالیات و ارزش افزوده اداره دارایی

صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری شهرستان در بخش فرش ماشینی

شهرستان آران و بیدگل در بخش صادرات فرش ماشینی بسیار فعال است و

عمده صادرات فرش به کشورهای افغانستان و عراق بوده که در مجموع در یک سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته است.

تعداد واحدهای صنعتی فعال و دارای پروانه بهره برداری این شهرستان ۶۰۰ واحد است که با کمتر از سه درصد تعطیلی، کمترین تعطیلی واحدهای صنعتی در کشور را داراست.

در حال حاضر ۱۲۵ تولید کننده در شهرستان کارت بازرگانی داشته و می توانند صادرات و واردات انجام دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×