اخبار فرش ماشینی

بیش از ۸۰ درصد از کارخانجات قروه تعطیل هستند/توجه مسئولین باید به تولیدات داخلی معطوف شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیر کارخانه نساجی شهرستان قروه گفت: متاسفانه در حال حاضر به دلیل نبود سرمایه گذاری بیش از ۸۰ درصد از کارخانجات این شهرستان تعطیل هستند و عملا تنها نام شهرک صنعتی در این شهر وجود دارد.

محمد علی شکوهی” مدیر کارخانه نساجی شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار کُردتودی از قروه با اشاره به شرایط رکود در بازار سرمایه گذاری اظهار داشت: جای تاسف دارد که مشکلات مالیاتی و نقدی باعث تعطیلی کارخانه ها شده اند.

وی با اشاره به روند واردات کالاهای چینی افزود: متاسفانه با ورود کالاهای بی کیفیت چینی به بازار امروز شاهد رکود در صنایع داخلی هستیم به گونه ای که بازار داخلی از رونق افتاده است.

مدیر کارخانه نساجی شهرستان قروه خاطر نشان کرد: در حال حاضر به دلیل نبود سرمایه گذاری بیش از ۸۰ درصد از کارخانجات این شهرستان تعطیل هستند و عملا تنها نام شهرک صنعتی در این شهر وجود دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شکوهی با بیان اینکه بانک ها باید تعامل بیشتری با شرکت ها و واحدهای تولیدی داشته باشند افزود: باید زمینه ای فراهم شود تا سرمایه گذاران بتوانند بدون بروکراسی های اداری سرمایه خود را وارد بازار نمایند.

وی بیان داشت: امروز به صورت مناسبی شاهد حمایت از تولید نیستیم و مصرف گرایی باعث شده است تولید داخلی ناموفق جلوه کند.

این مدیر با بیان اینکه دستگاه های مسئول باید به تولیدات داخلی اهمیت دهند افزود: مسئولین باید توجه خود را به تولیدات داخلی معطوف نمایند و فرهنگ سازی لازم را در این زمینه انجام دهند.

شکوهی تصریح کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سطح شهرستان استفاده شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×