اخبار فرش ماشینی

بزرگترین کارخانه نساجی استان زنجان در ابهر به بهره‌برداری می‌رسد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

کارخانه نساجی ابهر

 

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح بزرگترین واحد نساجی استان تحت عنوان “سرجین بافت” در ابهر خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد نیروهای این مجموعه را بانوان تشکیل می‌دهند.

ناصر فغفوری با اشاره به برنامه‌های توسعه بخش صنعت و معدن استان در قالب ارائه راهبردها اظهار داشت: توسعه صنایع تبدیلی، تقویت زیرساختهای موردنیاز توسعه صنعت و معدن، ایجاد صنایع بزرگ و تکمیل زنجیره‌های تولید با ارزش افزوده بالا با هدف رونق و آبادانی استان زنجان از جمله راهبردهای تعیین شده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

وی بر اصلاح و بهبود فرآیندهای کسب و کار در زنجان تاکید کرد و تدوین برنامه‌های مشخص در این زمینه را در راستای توسعه بخش اقتصادی استان دانست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برنامه‌های سازمان در حوزه سرمایه‌گذاری و توجه به تولید افزود: بزرگترین کارخانه نساجی استان زنجان تحت عنوان “سرجین بافت” در ابهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده فرآیند جذب نیرو در این واحد انجام می‌شود خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد نیروهای این مجموعه را بانوان تشکیل می‌دهند.

پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی واحد نساجی «سرجین بافت» زمینه اشتغال مستقیم یک هزار و ۵۰۰ نفر تا سال ۹۶ فراهم شود.

با راه‌اندازی این واحد نساجی در استان زنجان زمینه اشتغال غیرمستقیم برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد می‌شود.

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×