اخبار فرش ماشینی

بزرگترین بندر خاورمیانه با صدور ۱۶۰ کانتینر پلیمر افتتاح شد

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم افتتاح اسکله کانتینری بندر پتروشیمی پارس گفت: افتتاح این بندر که برای ما یک رویا بود، امروز محقق شد.
وی با بیان اینکه در ابتدای کار تصور ساخت بندر منحصر به فرد در خاورمیانه و آسیای میانه برای همه ما مشکل بود، افزود: به همت صنعتگران داخلی پس از سه سال تلاش مداوم اسکله های مختلف این بندر آماده بهره برداری شده است و امروز نیز اسکله صادرات جامدات با بارگیری محموله ۴ هزار تنی پتروشیمی آریاساسول در غالب ۱۶۰ کانتینر آغاز شد.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی یادآور شد: هم اکنون ۷ اسکله از ۱۵ اسکله این بندر به همت متخصصان و پیشکسوتان صنعت پتروشیمی به بهره برداری رسیده است.
وی با ابراز امیدواری برای تحقق اهداف چشم انداز ۲۰ ساله صنعت پتروشیمی گفت: امیدواریم با ادامه تلاش های دلسوزانه صنعتگران پتروشیمی با حرکت سریع تر و موثر تر به اهداف این صنعت دست یابیم و در منطقه خاورمیانه به مقام نخست برسیم.
وی با تأکید بر احترام به پیشکسوتان صنعت پتروشیمی از زحمات مهندس نعمت زاده در پایه گذاری این بندر و به طور کلی مجتمع های پتروشیمی در دو منطقه ماهشهر و عسلویه قدردانی کرد.
وی همچنین از همکاری طرف آفریقای جنوبی برای پیشبرد ساخت مجتمع پتروشیمی آریاساسول تشکر و اظهار امیدواری کرد چنین همکاری هایی باز هم ادامه یابد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×