اخبار فرش ماشینی

برگزاری نمایشگاه «ساخت ایران» با شعار تولید کیفی و صادرات محور

 

برگزاری نمایشگاه «ساخت ایران» با شعار تولید کیفی و صادرات محور

 

ستاد هماهنگی بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در نظر دارد نمایشگاهی تحت عنوان «نمایشگاه ساخت ایران» را با شعار تولید کیفی و صادرات محور، از تاریخ ۷/۴/۱۳۹۱ لغایت ۱۰/۴/۱۳۹۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار نماید.

در این نمایشگاه محصولات و شرکتهای افتخارآفرین و توانمند ایرانی در معرض بازدید عموم و مدیران ارشد دولتی و بخش خصوصی قرار داده می شوند.

لازم به ذکر است که دارا بودن استانداردهای ملی و بین المللی، ارائه خدمات پس از فروش برای کالاهای مرتبط و دارا بودن کیفیت مناسب و قابلیت صادرات و رقابت در بازارهای خارجی از شرایط شرکت کنندگان در نمایشگاه مذکور می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند ضمن مراجعه به لینک «نمایشگاهها و کنفرانسهای» سایت انجمن صنایع نساجی ایران به نشانی www.aiti.org.ir فرم ثبت را دریافت نموده و پس از تکمیل به مجری نمایشگاه (شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو) از طریق نمابرهای شماره ۲-۸۸۶۷۳۴۰۰-۸۸۷۹۱۷۴۸-۸۸۷۹۷۵۸۴ ارسال نمایند.

شایان ذکر است به شرکتهایی که طی سال های گذشته موفق به کسب عنوان واحد نمونه ملی روز صنعت و معدن یا صادرکننده نمونه ملی شده باشند، تخفیف ویژه ای در هزینه تخصیص غرفه داده خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×