اخبار فرش ماشینی

برگزاری موفق نمایشگاه ITM 2013 در استانبول ؛ کمرنگ شدن انگیزه های تجارت با ایران!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

برگزاری موفق نمایشگاه ITM 2013  در استانبول ؛ کمرنگ شدن انگیزه های تجارت با ایران!

 

نمایشگاه ITM 2013  استانبول ترکیه دیروز در سایت نمایشگاهی تویاپ به کار خود پایان داد.

به گزارش مجله نساجی کهن این نمایشگاه که به طور همزمان با دو نمایشگاه نخ و الیاف استانبول و نیز نمایشگاه منسوجات بی بافت هایتکس برگزار شد توانست تعداد بسیار زیادی از بازدیدکنندگان و متخصصین نساجی جهان به ویژه منطقه خاورمیانه را گردهم آورد و برترین تکنولوژی ها ، خدمات و محصولات نساجی را در زیر یک سقف جمع کند.

در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۸۵۰ شرکت برپا شد تعداد زیادی از تولید کنندگان ماشین آلات و محصولات نساجی ترکیه نیز حضور داشتند. حضور بازدید کنندگان کشورهای ایران و مصر نیز در این نمایشگاه قابل توجه بود.

نکته جالب اینکه اغلب شرکت های حاضر در نمایشگاه به ویژه شرکتهای ترکیه ای از حضور چشمگیر بازدید کنندگان ایرانی دل خوشی نداشتند . مدیر عامل یکی از شرکت های قطعه ساز ترک در نمایشگاه به نماینده مجله نساجی کهن گفت: ” ما هرساله شاهد حضور بسیار زیاد ایرانی ها در نمایشگاه های ترکیه هستیم که این یک نکته خوب برای تولید کنندگان ترکیه به شمار می رود اما متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی ایران و تحریم ها و نیز سقوط صنعت و تولید در ایران ، مشتریان ایرانی ما فقط به مذاکرات تجاری در نمایشگاه و گرفتن قیمت و کاتالوگ بسنده می کنند و عملا هیچ رابطه ای بین تعداد زیاد ایرانیان حاضر در نمایشگاه و میزان خرید آنها وجود ندارد. ایرانی ها جنس های ارزان چینی را ترجیح می دهند و به همین دلیل شرکت های ترکیه در حال حاضر حساب زیادی بر روی خریداران ایرانی باز نمی کنند.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

لازم به ذکر است که مجله نساجی کهن در این نمایشگاه حضور فعالی داشت و پذیرای تعداد زیادی از بازدید کنندگان ایرانی در نمایشگاه بود

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×