اخبار فرش ماشینی

برگزاری دو نمایشگاه فرش ماشینی در یک سال حضور بازرگانان خارجی را مختل می کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس اتاق بازرگانی کاشان گفت: برگزاری دو نمایشگاه فرش ماشینی در یک سال در کشور، حضور  بازرگانان خارجی را مختل می کند.

«محمود تولایی»،در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی اظهار داشت: امسال برگزاری دو نمایشگاه فرش ماشینی در کشور، مقداری موجب خلل در حضور بازرگانان و تاجران خارجی در کشور شد.

وی افزود: برگزاری دو نمایشگاه در یک سال موجب می شود که بازارگانان و تاجران خارجی نتوانند در هر دوی این رویدادها حضور یابند و در نتیجه نخواهند توانست بخشی از محصولات و دستاوردهای صنعت فرش ماشینی را ببینند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری یک نمایشگاه واحد در سال با موفقیت بیشتری رو به رو خواهد شد تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با ایجاد هماهنگی، نمایشگاه سال آینده در شکلی متحد تر برگزار شود.

تولایی افزود: چه نمایشگاه بین المللی و چه نمایشگاه شهر آفتاب، هر کدام شرایط بهتری را جهت برگزاری نمایشگاه و استقرار غرفه ها برای صاحبان صنایع فراهم کنند در اولویت خواهند بود.

وی به برنامه های اتاق بازرگانی کاشان برای حضور قوی تر و بهتر صاحبان صنایع در نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی اشاره کرد و گفت: این اتاق در طول سال برنامه های آموزشی متعددی با موضوع برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی و روابط تجاری برگزار می کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×