اخبار فرش ماشینی

برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی

 

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواداولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی، در شهریورماه برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، فعالان صنعت نساجی از ۱۵۵ شرکت داخلی و ۱۶۳ کشور خارجی روزهای ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گرد هم آمدند و آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند. شرکت‌های خارجی از ۱۰ کشور کره‌جنوبی، اسپانیا، ترکیه، هندوستان، چین، تایوان، آلمان، پاکستان و ویتنام به ایران سفر کردند.

در این نمایشگاه پاویون سه کشور هند، چین و ترکیه با عنوان نوآوری در عرضه تولید یا خدمات برگزار شد.

انواع ماشین‌آلات نساجی، چرخ خیاطی، ماشین‌های گلدوزی، کالاهای مرتبط با نخ، الیاف، رنگ و انواع مواداولیه کمکی و مواد تعاونی صنایع نساجی، پارچه‌های پرده و رومبلی، حوله، رومیزی، ترمه، کوسن، سرویس‌های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع کالاهای خواب از جمله محصولاتی هستند که در این نمایشگاه عرضه شدند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی را شرکت سامع پادنوین‌، با نظارت انجمن صنایع نساجی ایران و همکاری اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، جامعه متخصصان نساجی ایران، اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کالای خواب تهران و انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان ماشین‌آلات و قطعات نساجی ایران برگزار کردند.

در این نمایشگاه نسبت به دوره پیشین از نظر متراژ کل نمایشگاه شش درصد و از نظر متراژ کلی که شرکت‌های داخلی به خود اختصاص داده‌اند ۲۰ درصد رشد دیده می‌شود در عین حال تعداد شرکت‌های داخلی شرکت‌کننده در نمایشگاه پنج درصد کاهش داشته است. در مورد تعداد شرکت‌های خارجی، متراژ کلی‌ که این شرکت‌ها به خود اختصاص داده‌اند و کشورهای خارجی حاضر در نمایشگاه، تغییری دیده نمی‌شود.

جامعه متخصصان نساجی ایران، در حاشیه این نمایشگاه تعدادی کارگاه آموزشی نیز برگزار کردند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواداولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی، در فضایی به وسعت ۲۲هزار و ۱۰۷ مترمربع برگزار شد و از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×