اخبار فرش ماشینی

بدهی ۳۵ میلیارد تومان نساجی مازندران/ فروش کارخانه نساجی مازندران تا پایان سال جاری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

عبدالله رضیان در خصوص کارخانجات نساجی، اظهارداشت: دو کارخانه نساجی مازندران و قائم شهر که در جاده نظامی و در داخل شهر قائم شهر شماره دو و یک هستند.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس با بیان اینکه مالکیت کارخانه نساجی مازندران شماره یک سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور است، اظهارداشت: مطابق اصل ۴۴ و ابلاغیه مقام معظم رهبری تا پایان سال جاری باید بفروش برسد.

رضیان تاکید کرد: هر فردی خواهان خرید کارخانه نساجی است باید تضمین محکم با توجه به نگاه وزارت صنایع و اقتصاد بازسازی و دوباره ظرفیت های جدیدی برای آن تعریف و ظرفیت اشتغال آن از ۲۰۰ کارگر به ۵۰۰ نفر برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس به سه کارخانه نساجی در قائم شهر اشاره و اذعان داشت: با توجه به این کارخانجات با مشکل بیکاری در قائم شهر مواجه هستیم.

رضیان خاطرنشان کرد: نساجی شماره دو از بین رفته و دو نساجی شماره یک و سه نیز دارای مشکلات بسیار که آن هم بدلیل سوء مدیریت های گذشته بوجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه کارخانه نساجی شماره یک در حال حاضر از جیب هزینه می کند، یکی از شرط های واگذاری کارخانه نساجی بازسازی آن عنوان کرد.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس بدهی نساجی مازندران را ۳۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

رضیان با تاکید بر اینکه مدیریت نادرست موجب ایجاد مشکلات برای نساجی مازندران شد و افزود: مدیران کارخانه نساجی نتوانستند کارخانه را به بازدهی لازم برسانند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×