اخبار فرش ماشینی

با وجود همه مشکلات، صنعت فرش ماشینی آینده درخشانی دارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مصاحبه با آقای  مهدی نوروز پور – مدیر عامل شرکت فرش آرا پردیس تهران

 

 

با وجود همه مشکلات، صنعت فرش ماشینی آینده درخشانی دارد

مصاحبه با آقای  مهدی نوروز پور – مدیر عامل شرکت فرش آرا پردیس تهران

 

شرکت فرش آرا پردیس تهران یکی از شرکت های فرش ماشینی است که توانسته با تفکر به روز و آینده نگر مدیران خود به موفقیت های زیادی دست پیدا کند و در بازار فرش ماشینی ما با ارائه محصولات استاندارد و با کیفیت بالا، برنامه ریزی های خود را برای ورود به بازارهای جهانی آغاز کند. آقای نوروز پور مدیر عامل این شرکت اعتقاد دارند صنعت فرش ماشینی در ایران به حدی از توان و قدرت رسیده که به راحتی می تواند وارد بازارهای جهانی و صادراتی شود و به راحتی محصولات خود را به فروش برساند. به عقیده ایشان در شرایط حاضر لازم است که سطح بازارهای صادراتی خود را به سمت بازارهای اروپایی و آمریکایی گسترش دهیم چرا که بازارهای کشورهای همسایه در عین حالی که بسیار برای ما مهم هستند امّا توان خرید فرشهای مرغوب و با قیمت بالا را ندارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گروه نساجی آرا پردیس در ابتدا کار خود را با نام نساجی گلریسان در سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و از سال ۸۴ با نام جدید خود و برند فرش جردن ظهور تازه ای در بازار داشت. در حال حاضر این شرکت با نوسازی ماشین آلات خود توان تولید فرشهای استاندارد ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه در تراکم های مختلف را دارد. در حال حاضر این شرکت حدود ۵ میلیون دلار به کشورهای افغانستان، پاکستان، پرتغال و قاره آفریقا صادرات دارد.

نظر آقای نوروز پور را در رابطه با صنعت فرش ماشینی ایران و بخش های وابسته به آن بیشتر جویا می شویم و از ایشان می خواهیم وضعیت آنرا از دیدگاه خود برای ما بیان کنند. ….

 

مشاهده کامل متن این مقاله ….

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×