اخبار نساجی

با التهاب‌آفرینان بازار مسکن برخورد می‌کنیم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

با التهاب‌آفرینان بازار مسکن برخورد می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه چنانچه عده‌ای بخواهند با ایجاد جو روانی در فصل نقل و انتقالات در بازار اجاره التهاب آفرینی کنند با استفاده از ابزارهای قانونی با آنها برخورد می‌کنیم، گفت: به زودی ده‌ها هزار واحد مسکونی مهر در استان تهران به بهره برداری می‌رسد و این درحالی است که ثبت نام از متقاضیان برای ۷۵ هزار واحد مسکونی مهر شهر جدید پردیس نیز به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مهندس علی نیکزاد در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر استان قزوین با بیان اینکه برخی از اواسط خرداد که آغاز فصل نقل و انتقالات مردم محسوب می شود با ایجاد یک بار روانی تلاش می کنند قیمتهای مسکن و اجاره بها را بالا ببرند، اظهار کرد: سال گذشته مجبور شدیم از طریق تعزیرات با این افراد برخورد کنیم و امسال نیز چنانچه عده ای بخواهند دست به چنین اقدامی بزنند با استفاده از ابزارهای قانونی که در اختیار داریم با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه اتفاق خاصی در بازار مسکن کشور نیافتاده است که به سبب آن برخی‌ها بخواهند قیمت‌ها را بالا ببرند، افزود: در حال حاضر واحدهای مسکونی مهر در حد نیاز متقاضیان ساخته می شود و از آنجایی که طی دولت‌های نهم و دهم ساخت چهار و نیم میلیون واحد مسکونی شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفته است باید شاهد کاهش قیمتها نیز باشیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای جلوگیری از التهاب آفرینی در بازار مسکن و اجاره بهای شهر تهران افتتاح‌های چند ده هزار واحدی را در شهرهای جدید پرند، پردیس و هشتگرد و شهرستان‌های اسلامشهر و پاکدشت و دیگر نقاط مختلف این استان در دستور کار داریم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به اینکه شهر جدید پردیس از پرمتقاضی ترین شهرهای جدید استان تهران منسوب می‌شود، ادامه داد: به زودی ثبت نام متقاضیان برای ۷۵ هزار واحد مسکونی مهر در این شهر جدید به مناسبت سالروز آزادی سازی خرمشهر آغاز خواهیم کرد و این تعداد واحد مسکونی تا خرداد ماه سال آینده تحویل متقاضیان می شود.

نیکزاد با تاکید بر اینکه تلاش می کند تا عرضه و تقاضا را در بازار مسکن تنظیم کند، گفت: برخی‌ها این سوال را مطرح می کنند که مگر دولت می تواند روی املاک مردم اعمال قانون کند حال آنکه در پاسخ به آنها باید بگویم اگر دولت بخواهد بازار را کنترل کند حتما باید این کار را انجام دهد و چنانچه افراد محدودی بخواهند در بازار مسکن التهاب ایجاد کند ما از ابزارهای قانونی که در اختیار داریم استفاده خواهیم کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×