اخبار نساجی

باز هم کسی به خواستگاری «هما» نیامد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

با پایان یافتن مهلت ارائه تقاضا و تحویل مدارک متقاضیان خرید ۵۵ درصد بعلاوه یک سهم شرکت هواپیمایی هما در یکشنبه گذشته، تقاضایی برای خرید «هما» به سازمان خصوصی سازی ارائه نشد.

ایلنا: با پایان یافتن مهلت ارائه تقاضا و تحویل مدارک متقاضیان خرید ۵۵ درصد بعلاوه یک سهم شرکت هواپیمایی هما در یکشنبه گذشته، تقاضایی برای خرید «هما» به سازمان خصوصی سازی ارائه نشد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس کلیه متقاضیان خرید ۲۱۴ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۱۷۵ سهم این شرکت تا روز ۱۱ دی ماه جاری مهلت داشتند با توجه به قیمت پایه سهام و شرایط اعلام شده نسبت به ارسال درخواست خرید همراه با اسناد و مدارک به سازمان خصوصی سازی اقدام نمایند که با پایان این مهلت، باز هم تقاضای خریدی برای سهام هما به این سازمان ارائه نشد.

بر اساس این گزارش، بعد از فروش نرفتن سهام هما در روز ۲۹ شهریور امسال به علت نبود متقاضی، سازمان خصوصی سازی تصمیم گرفت با کاهش ارزش پایه هر سهم از ۸۱ هزار و ۳۹۶/۹۰۰ ریال و ارزش پایه کل ۱۷ هزار و ۵۹۹ میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۹۸۹ ریال به ارزش پایه هر سهم ۷۳۷۱۱ ریال و ارزش کل پایه ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد و ۱۲۵ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۴۶۱ ریال برای دومین بار در روز ۲۶ دی ماه، سهام هما را در فرابورس عرضه کند اما باز هم متقاضی برای خرید این سهم وجود ندارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×