اخبار فرش ماشینی

بازدید صفحات سایت مجله نساجی کهن از مرز ۱۲۰ میلیون گذشت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بسمه تعالی

مفتخریم که پس از گذشت حدود ۱۰سال از تاسیس سایت مجله نساجی کهن باز هم در کنار شما خوانندگان و کاربران عزیز وب سایت کهن هستیم و خدمت کوچکی در جهت ارتقاء صنعت نساجی و فرش ماشینی عزیز کشورمان ایران ، انجام می دهیم.

هم اکنون به لطف شما عزیزان و کاربران سایت ، وب سایت مجله نساجی کهن به گواه آمار و رتبه بندی های معتبر اینترنتی پربازدیدترین و محبوب ترین وب سایت تخصصی نساجی و فرش ماشینی کشور است و این میسر نشده است جز با توجه و عنایت شما عزیزان.

جای بسی خوشحالی است که اعلام نمائیم تعداد صفحات بازدید شده در سایت مجله نساجی کهن در سال ۲۰۱۵ میلادی و انتهای سال ۱۳۹۳ از مرز ۱۲۰ میلیون صفحه نیز گذشت و این خبری امیدوارکننده و نوید دهنده برای پرسنل زحمتکش مجله کهن خواهد بود. تا در سال ۱۳۹۴ با توان بیشتر و ایده های جذاب تر برای رضایت شما عزیزان تلاش نمائیم.

لطفا نظرات ، پیشنهادات و ایده های خود را جهت ارتقاء سطح کاری مجله کهن و نیز وب سایت ما اعلام نمائید تا در جشن ۱۰سالگی وب سایت کهن سهیم باشید.

روابط عمومی مجله نساجی کهن

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۰۹۱۲۱۹۰۵۸۱۷

۰۰۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴

info@kohanjournal.com

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×