اخبار نساجی

بازار پتروشیمی از حالت دستوری خارج است

 

 بازار پتروشیمی از حالت دستوری خارج است

قائم مقام شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در واکنش به درخواست برخی فعالان صنعت پتروشیمی مبنی بر خروج بازار از حالت دستوری، گفت: بازار در حال حاضر از حالت دستوری خارج شده و بورس قیمت را تعیین می‌کند.

محمدحسن پیوندی در مورد ادعای برخی از فعالان صنعت مبنی بر دستوری بودن قیمت‌ها در بورس نیز اظهار کرد: اصولا بورس جایگاهی است که در آن باید رقابت باشد وگرنه دیگر بورس نیست.

پس از اجرای برنامه‌های اقتصادی از جمله هدفمندی‌ یارانه‌ها و در پی آن نوسان نرخ ارز بازار از ثبات تا حدودی خارج شد و این بار افزایش قیمت محصولات پتروشیمی که موجب بالا رفتن نرخ بسته‌بندی کالاها و افزایش محصولات از جمله لبنیات شد باز دولت به طور مستقیم وارد شد و تلاش کرد با مدیریت به افزایش شدید قیمت محصولات پتروشیمی جلوگیری کند.حال پس از گذشت حدود سه سال اکنون فعالان صنعت پتروشیمی خواستار خروج بازار از حالت دستوری هستند.

برخی از فعالان صنعت پتروشیمی در واکنش به این مساله که کالاها در بورس ارائه می‌شوند این مساله را بیان می‌کنند که در بورس نیز حالت دستوری وجود دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×