اخبار فرش ماشینی

«ایران پوپلین» به مدار تولید بازگشت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس سازمان صنایع و معادن گیلان گفت: ایران پوپلین امروز به اوج تولید خود رسیده است. به گزارش «ایسنا»، محمدحسین اصغریان در جمع کارگران شرکت ایران پوپلین که پس از چند ماه تعطیلی دوباره به مدار تولید بازگشت، گفت: پیگیری‌های مستمر مدیریت استان و نمایندگان و ورود مستقیم وزارت صنایع و معادن به این امر موجب شد شرکت ایران پوپلین، شرکت مهم صنعت نساجی کشور دوباره در مسیر تولید قرار گیرد و مدیریت آن نیز به نماینده کارگران این کارخانه سپرده شد.

وی افزود: در حال حاضر شرکت ایران پوپلین رکورد تولید را در بهترین دوران سال‌های تولید خود دارد.
مهندس اصغریان با بیان اینکه این کارخانه ۴۰۰ نفر پرسنل دارد اما با توجه به ظرفیت بالای این کارخانه با سوددهی و برنامه‌ریزی‌ها امکان اشغالزایی تا ۷۰۰ نفر نیز وجود خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با مدیریت توانمند و شجاعت طبقه کارگری در سال ۹۰، این کارخانه بدون زیان عملیاتی و با سوددهی مطلوب ثابت خواهد کرد که به تعطیلی کشاندن سایر کارخانه‌های نساجی به دلیل سوءمدیریت‌ها صورت گرفت که با کمی پایداری و احساس دلسوزانه می‌توانست این امر اتفاق نیفتد.
وی افزود: محصولاتی که در این کارخانه تولید می‌شود بسیار باکیفیت و سازگار با فیزیولوژی بدن انسان تولید می‌شوند و با ارتقای فرهنگی مردم در خرید کالاهای داخلی ضمن اشتغالزایی پایدار در کشور و تولید ثروت ملی، رقبای خارجی نیز کنار خواهند رفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×