اخبار نساجی

ایران هیچ گاه از منابع انرژی خود به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عسلویه – مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: در ۱۰۲ سال گذشته هیچ گاه ایران از منابع انرژی خود به عنوان ابزار های سیاسی استفاده نکرده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا،’احمد قلعه بانی‘ روز چهارشنبه در سومین همایش ملی چشم انداز توسعه پایدار یکپارچه و دانایی محور منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، با تاکید بر اینکه ایران از جنگ اقتصادی غرب سر افراز بیرون می آید، افزود: هم اکنون پیمانکاران جدیدی در حال تشکیل هستند که با حمایت شرکت ملی نفت در آینده رقیب شرکت های شل و توتال می شوند.

وی با اشاره به تحریمهای غرب علیه ایران گفت: در صورتی که کل صادرات ایران قطع شود مشکلی نداریم چرا که مشتری های دیگری برای نفت ایران وجود دارد ودر این صورت در مخازن مستقل نفت را می بندیم تا برای نسل های آینده باقی بماند.

بگفته قلعه بانی، روزی فرا می رسد که غرب برای خرید نفت به ایران التماس می کند و در آن زمان ما این روز های تحریم را فراموش نمی کنیم.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: سال آینده با به بهره برداری رسیدن فاز های جدید گازی ، ۱۰۰میلیون متر مکعب گاز به تولید فعلی کشور افزوده خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قلعه بانی افزود: تولید در بخش نفت با وجود کاهش بودجه ای، به میزان محدودی کاهش یافته که امیدواریم سال آینده جبران شود.

وی از برگزار کنندگان همایش ملی چشم انداز توسعه پایدار یکپارچه و دانایی محور منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خواست شاخص های بهبود عملکرد را تعیین و مشخص کنند که باید ظرف چه زمانی به چه موقعیتی دست یابیم.

وی در این ارتباط افزود: برای کا هش هزینه ها باید شاخص هایی اعلام شود که کاهش هزینه برداشت هر متر مکعب گاز را در قالبی کمی مشخص کند.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران راهبرد های مدیریت مخازن ،مانیتورینگ دائمی مصرف، انتخاب مشاور ذیصلاح برای اطلاعات کلیه حساب های چاه ها و شروع صیانتی مخزن را از راهبردهای اصلی عنوان کرد و اظهار داشت: باید نسبت به نحوه و میزان برداشت رقیبان حوزه های مشترک حساس باشیم.

قلعه بانی با تاکید بر راهبردهای توسعه بخش صنعت نفت و گاز گفت: پیمانکاران فعال در حوزه نفت و گاز باید به دنبال تسریع عملکرد خود تشویق و آن دسته که در اجرای برنامه هایی که به عهده شان است دارای تاخیر هستند، جریمه شوند.

وی گفت:از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انتظار می رود که پیمانکاران را در بخش های مختلف گاز احراز صلاحیت کنند و از پیمانکارانی که دارای استاندار د های بین المللی هستند در کنار پیمانکاران داخلی استفاده کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×