اخبار نساجی

ایران در شرایط بی‌همتای توسعه اقتصادی قرار دارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ایران در شرایط بی‌همتای توسعه اقتصادی قرار دارد

    رئیس کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه گفت:‌ ایران در شرایط بی‌همتای توسعه اقتصادی قرار دارد.

به گزارش فارس، بندیکتو یوجیکو در اجلاس کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: بازدید از کشورهای منطقه وظیفه ما است تا از ظرفیت‌ها، وضعیت تجارت، وضعیت کسب و کار کشورها برای برقراری ارتباط و ایجاد زمینه‌های توسعه مطلع شده و بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: ایران جزو اولویت‌های بالای کنفدراسیون به حساب می‌آید و دیدار قبلی ما در سال ۲۰۱۰ باعث شد تا سطح روابط بسیار توسعه پیدا کند.

رئیس کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه با تاکید بر اینکه ایران در یک موقعیت بی‌همتا قرار دارد، گفت:‌ انتخاباتی که چندی قبل برگزار شد، ایران را وارد مرحله جدیدی کرد و ما معتقدیم ایران با رشد اقتصادی مواجه بوده و جایگاه خود را به عنوان یک ستون در منطقه تثبیت خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در سازمان ملل، گفت: ایران در این مدت در حوزه دیپلماتیک فعالیت قابل توجهی داشته است و این پیام را داده است که ایران برای فعالیت اقتصادی و تجاری آمادگی کامل دارد و ما معتقدیم ظرفیت‌های فراوانی در این کشور وجود دارد.

رئیس کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه با تاکید بر اینکه ایران مرکز خاورمیانه است، گفت: ایران آثار باستانی، منابع طبیعی و چشم‌اندازهای فراوانی دارد اما در زمینه توریست درآمدش بسیار ضعیف است، باید اقداماتی صورت گیرد. همچنین از منابع طبیعی نظیر ذخایر نفت، گاز،‌به فراوانی برخودار است و اقتصاد ایران می‌تواند توسعه بسیار زیادی پیدا کند.

وی افزود: علی‌رغم فشارهای زیادی که برای توسعه صنعتی صورت گرفته اما هنوز در این بخش شاهد توسعه موردنظر نبوده‌ایم، تنها رشد تحریم‌های اقتصادی ایران ضربه جدی‌ خورد و درآمد ایران تقریبا نصف شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×