اخبار نساجی

ایدرو از سرمایه گذاری خارجی در پروژه‌های صنعتی استقبال می‌کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ضمن تبریک موفقیت‌های هسته ای ایران در عرصه بین الملل، گفت: از بازگشت سرمایه گذاری خارجی به عرصه تولیدات صنعتی ایران استقبال می کنیم.

غلامرضا شافعی با اشاره به آثار مثبت توافق هسته ای ایران در ژنو، از شرکای صنعتی ایران که نگران تبعات تحریم بودند، خواست به عرصه تولیدات صنعتی ایران بازگردند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پروژه های مختلفی را برای جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی در نظر گرفته است که علاقمندان به سرمایه گذاری در پروژه های صنعتی می‌توانند پیشنهادهای خود را به این سازمان ارائه کنند و ایدرو آماده سرمایه گذاری مشترک با سرمایه گذاران خارجی در حوزه های مختلف می باشد.

وی افزود: پیش بینی ما این است که توافق هسته ای به تدریج، رونق را به عرصه تولیدات صنعتی بازخواهد گرداند.

شافعی گفت: اولین آثار مثبت کاهش تحریم، رفع مشکلات تامین قطعات خودروسازان است، مضافا این که به سرمایه گذاران و صنعتگران خارجی این امکان را می‌دهد تا در پروژه های بزرگ صنعتی ایران مشارکت کنند و از منافع آن بهره مند شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس هیات عامل ایدرو افزود: اثر مثبت دیگر این توافق، آثار روانی است که برای صنعتگران داخلی و خارجی ایجاد می کند تا در شرایط مناسب بتوانند پروژه های مشترک خود را اجرایی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در همکاری صنعتی با شرکای خارجی اولویت با کشورهایی است که در دوران تحریم همکاری های خوبی با صنعتگران ایرانی داشته اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×