اخبار فرش ماشینی

ایران به جمع صادرکنندگان الیاف در دنیا می‌پیوندد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ایران به جمع صادرکنندگان الیاف در دنیا می‌پیوندد

مدیر عامل شرکت الیاف پلیاسترساینا:
ایران به جمع صادرکنندگان الیاف در دنیا می‌پیوندد

مدیر عامل شرکت الیاف پلیاسترساینا گفت: به همت تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی کشور، ایران به زودی به جمع کشورهای صادرکننده الیاف در دنیا خواهد پیوست.

بهروز محمدی در مراسم بهره‌برداری از کارخانه الیاف پلیاستر ساینا که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر بازرگانی و سرپرست صنایع و معادن ایران به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: الیاف پلیاستر یکی از مهم‌ترین محصولات تولیدی در جهان است.
وی تصریح کرد: سالانه ۲۵۰ میلیارد دلار صادرات الیاف در جهان صورت می‌گیرد که متاسفانه سهم ایران از این میزان صادرات تاکنون صفر بوده است.

مدیر عامل شرکت الیاف پلیاسترساینا با اشاره به راه‌اندازی کارخانه الیاف پلی استرساینا در دلیجان اظهار داشت: این مجموعه بزرگ‌ترین تولید کننده الیاف پلی استر تیپ پنبه‌ای و الیاف‌ ‌هایپناسیتی در کشور به ظرفیت ۴۵ هزار تن است که با بهره‌برداری از آن ایران به زودی در صادرات الیاف صاحب سهم خواهد شد.
محمدی گفت: امروز صنعتگران مصمم به صادرات بخشی از تولیدات خود به دیگر نقاط جهان هستند و بدون شک صادرات آنها ارز قابل توجهی را وارد کشور خواهد کرد.
وی گفت: الیاف تولیدی در مجموعه الیاف پلیاستر ساینا دارای بهترین کیفیت خواهد بود و ظرف یک سال آینده الیاف تولیدی در این مجموعه به دیگر نقاط جهان صادر خواهد شد.

صبح امروز در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور مجموعه‌ تولیدی الیاف پلیاستر ساینا در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع با ۱۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی و ایجاد یک هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی در شهر دلیجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید میزان صادرات پیش‌بینی شده در این کارخانه سالانه ۱۰۰ میلیون دلار برآورده شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×