اخبار نساجی

اولین عرضه پلی استایرن معمولی تولیدی شرکت محب پلیمر قم در بورس کالا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شرکت محب پلیمر قم نخستین عرضه پلی استایرن معمولی خود را در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۹ تیر ماه، تجربه می کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، عرضه پلی استایرن معمولی تولیدی شرکت محب پلیمر قم در حالی امروز برای اولین بار در بورس کالای ایران صورت می گیرد که درخواست پذیرش این کالا توسط این شرکت در شهریورماه سال ۹۲ به بورس کالا ارائه شد و در هشتاد و نهمین جلسه کمیته عرضه، پذیرش آن مورد تصویب قرار گرفت.

این تولید کننده پلی استایرن معمولی متعهد شده است، شرایط عرضه را به گونه ای فراهم کند که حداقل دوبار در ماه عرضه در بورس داشته باشد. ضمن آنکه این شرکت همچنین متعهد به عرضه ۸۰ درصد از کل تولید خود در بورس کالای ایران است.

بر اساس این گزارش، شرکت محب پلیمر قم از سال ۱۳۸۹ در شهرستان قم مشغول به تولید پلی استایرن معمولی است و ظرفیت اسمی تولید این ماده پلیمری ۲۴ هزار تن در سال می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گفتنی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۰۰ تن پلی استایرن معمولی MP08 شرکت محب پلیمر قم به قیمت پایه ۴۹ هزار و ۸۵۰ ریال عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، پلی استایرن معمولی در صنایع لوازم خانگی (یخچال، ظروف آشپزخانه و غیره)، صنایع خودروسازی(چراغ های خطر و غیره) و صنایع تولید ظروف های کریستالی و ظروف تزریقی کریستالی مورد استفاده قرار می گیرد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×