اخبار نساجی

اولویت ارز ۱۲۲۶تومانی با کالاهای اساسی

 

اولویت ارز 1226تومانی با کالاهای اساسی

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه در فاز دوم شرکت بازرگانی دولتی نیز ذخیره‌سازی می‌کند، گفت: اولویت ارز ۱۲۲۶ تومانی با کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانجات است اما به همه کسانی که ثبت سفارش کرده‌اند ارز داده می‌شود.

به گزارش فارس، مهدی غضنفری در حاشیه همایش گام دوم هدفمندی یارانه‌ها با هم اندیشی دولت و اصناف اظهار داشت: اولویت ارز ۱۲۲۶ تومانی با کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانجات است اما به همه کسانی که ثبت سفارش کرده‌اند هم ارز داده می‌شود.

وی افزود: ما لیستی از کالاها نداریم که ثبت سفارش کرده باشند و ارز ۱۲۲۶ تومانی به آنها تعلق نگیرد.

وی همچنین در خصوص متعادل سازی قیمت خودرو در بازار گفت: اختلاف نظری بین سازمان حمایت و خودروسازها در نحوه قیمت‌گذاری وجود دارد و به همین منظور هم شب گذشته جلسه‌ای برگزار شده است و امیدواریم که خودروساز‌ها با حذف سفته‌بازی به تعادل بازار کمک کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در واکنش به سؤالی در خصوص اینکه برخی کارخانجات عرضه را کم کرده‌اند، گفت: قرار بود عرضه خودرو کم شود، برخی از آنها مشکلاتی داشته‌اند که مشکلات آنها برطرف شده است.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا ذخیره‌سازی کالاها همچنان زیر نظر وزارت صنعت خواهد بود، اظهار داشت: در زمینه ذخیره‌سازی فاز دوم مباشرین بخش خصوصی مشخص شده‌اند اما شرکت بازرگانی دولتی ایران هم در کالاهای اساسی ذخیره‌سازی می‌کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×