اخبار نساجی

اولویت‌های تجارت داخلی و بین‌المللی براساس برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت

 

اولویت‌های تجارت داخلی و بین‌المللی براساس برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت ۱۰ اولویت تجارت داخلی و بین المللی را براساس برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.

به گزارش مهر، بر اساس این سند، حقوق مصرف کننده اولین اولویتی است که بر آن تاکید شده است و کارایی بازارها شامل تقارن اطلاعاتی ، صداقت در بازار و همچنین تجارت الکترونیکی و همگانی و فراملی کردن آن در اولویتهای تعیین شده اند.

توسعه فروشگاههای بزرگ و یا شبکه سازی فروشگاههای خرد، عملکرد لجستیکی ( کارایی فرآیندهای ترخیص کالا ، تحویل به موقع کالا و …) و زیر ساختهای لجستیک ( هاب ، پایانه ، خطوط ریلی ، ناوگان و …) نیز از جمله اولویتهای تجارت است که دربرنامه راهبردی ذکر شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین تامین مالی صادرات، پیوندهای فعال و منعطف تجاری با بازارهای هدف ، پرورش منابع انسانی در کلاس جهانی و پنجره واحد تجاری دیگر اولویتهای تجارت داخلی و بین المللی بر اساس سند راهبردی صنعت ،معدن و تجارت هستند.

بر اساس سند راهبردی ابلاغ شده از سوی وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، اسناد برنامه راهبردی شامل برنامه سطح کلان، برنامه‌های عمومی (منابع انسانی، فناوری، اقتصاد بین‌المللی و …) و برنامه‌های زنجیره‌های تامین (فلزات، تجهیزات حمل و نقل، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی و …) است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×