اخبار نساجی

اولتیمـاتـوم بهمنی بـه چـک بـرگشتـی‌ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اولتیمـاتـوم بهمنی بـه چـک بـرگشتـی‌ها

رییس کل بانک مرکزی به افرادی که چک برگشتی دارند هشدار داد که در صورت رفع نکردن سوء اثر چک‌های برگشتی خود، از دریافت تسهیلات و دریافت دسته چک جدید ممنوع می‌شوند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازایسنا: دکتر محمود بهمنی در مورد دارندگان چک برگشتی عنوان کرد: وقتی کسی چکی صادر می‌کند دلیلی ندارد که اگر در حساب دیگر او پول باشد ما از آن حساب پول چک را ندهیم. این می‌تواند خودش کاهش چک‌های برگشتی را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: با ابلاغ دستورالعمل حساب جاری مصوبه شورای پول و اعتبار می‌توان از حساب‌های دیگر مشتری دارای چک برگشتی برداشت کرد و به حساب کسی که چک در دستان اوست واریز کرد.

بهمنی هشدار داد: اگر فردی چک برگشتی داشته باشد و رفع سوءاثر نکند اصلا دیگر به آن فرد دسته چک و حتی تسهیلات داده نخواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی متذکر شد: می‌خواهیم این گونه اقدامات باعث شود تا افراد از این به بعد در صورتی چک بدهند که بتوانند چک‌های خود را پاس کنند.

به گزارش ایسنا، آخرین آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد که میزان چک‌های برگشتی به بالا‌ترین حد طی سال‌های گذشته و به رقم ۳۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×