اخبار فرش ماشینی

اورلیکن در SINCE 2017

شرکت اورلیکن با گسترش نمونه کارهای منسوجات بی بافت خود توجه بسیار زیادی را در نمایشگاه SINCE 2017 به خود جلب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه مجله نساجی کهن از نمایشگاه شانگهای / نیومنستر، ۲۰ نوامبر ۲۰۱۷ واحد بازرگانی جدید منسوجات بی‌بافت گروه اورلیکن سوئیس بازخورد بسیار مثبتی از بازدیدکنندگان امسال نمایشگاه محصولات بی‌بافتی SINCE 2017 ، که از ۸ تا ۱۰ نوامبر در شانگهای چین برگزار شده بود، دریافت کرد. بازدیدکنندگان از غرفه با طراحی بسیار جذاب اورلیکن، علاقه ویژه‌ای به تکنولوژی اسپان‌باند که مخصوص برنامه‌های کاربردی فنی است نشان دادند.

 

بخش تولید الیاف مصنوعی در اواسط امسال در نمایشگاه جهانی و مرکز کنوانسیون اعلام کرد که، از این سه روز پرجنب و جوش نمایشگاه کاملا راضی است: ” مذاکرات نشان می‌دهد که ما با راهبرد و توسعه تکنولوژی‌های‌مان در مسیر درستی قرار داریم. به خصوص بهینه سازی فرآیند اسپان‌باند و در نتیجه افزایش کیفیت منسوجات بی‌بافت از نظر قدرت و طول عمر بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار داده بود.”

 

همچنین افزایش تقاضا در تکنولوژی‌های ملت‌بلون و ایرلید اورلیکن با راه حل تولید دستمال مرطوب و محصولات دیگر بی‌بافت و یکبار مصرف با همکاری گروه مواد s.r.l  تکنو وب همراه بود. در مجموع، گروه منسوجات بی بافت اورلیکن از نتایج مثبت خوشحال هستند و می‌توانند نگاه رضایت بخشی به مذاکرات فشرده و باکیفیت مشتریان و مراجعان خود و همچنین سوالات متعدد و پی در پی آنها داشته باشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×