اخبار فرش ماشینی

انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان خواستار جلوگیری از واردات نخ به کشور شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان خواستار جلوگیری از واردات نخ به کشور شد

انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان طی نامه‌ای خطاب به مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به رونق تولیدات صنایع نساجی و اشتغالزایی این صنعت در پی افزایش نرخ ارز، خواستار جلوگیری از واردات نخ به کشور شد.

در این نامه عنوان شده که متأسفانه هنوز جای پای نخ‌های کشورهای بیگانه خصوصاً چین در بازارهای ایران برطرف نشده که هجوم واردات نخ‌های وارداتی از هندوستان بازار داخلی را اشباع کرده و این امر با کاهش تعرفه‌های وارداتی نیز همراه شده است.

در ادامه این نامه اشاره شده که چنین شرایطی بهترین بازار را برای کالاهای کشورهای بیگانه ایجاد کرده و موجبات اشتغال کارگران چینی، هندی، پاکستانی، افغانی و … را فراهم کرده است و در مقابل جوانان و کارگران ماهر ایرانی به دلیل بیکاری دچار مشکلات اقتصادی، اجتماعی و … شده و مشکلات عدیده‌ای را برای مسئولین کشور ایجاد نموده‌اند.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان در پایان ضمن اشاره به دهه کار مضاعف، همت مضاعف سال حمایت از تولید ملی و سال حماسه اقتصادی، خواستار جلوگیری از واردات مذکور و در پی آن جلوگیری از تعطیلی کارخانجات نساجی و بیکاری جوانان کشور شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×