اخبار فرش ماشینی

انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف ایران برگزار گردید

صبح روز شنبه هشتم اسفند ماه جاری اعضاء اتحادیه با رای خود به کاندیداهای هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف ایران، اعضای جدید هیئت رئیسه این اتحادیه را تعیین کردند.

اتحادیه در این دور تلاش داشت تا به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های خود، بیش از پیش زمینه حضور جوانان را در هیئت رئیسه فراهم کند و این موضوع نیز از سوی نسل جوان و فعال این حوزه مورد استقبال قرار گرفت. هرچند که در عمل رای کافی به ایشان داده نشد.

پیش از این و در جلسه ای که ماه قبل برگزار شده بود، تغییراتی در اساسنامه اتحادیه داده شد. از جمله این تغییرات کاهش تعداد اعضای هیئت رئیسه از ۱۴ نفر به ۱۱ نفر بود. خروج شرکت سهامی فرش ایران از عضویت افتخاری هیئت رئیسه اتحادیه نیز از تصمیمات دیگر این جلسه بود.

در دور تازه انتخابات اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف ایران، چهار عضو قبلی (سقط چی، ناهیدی، عرسین و خدائی)، کاندید نشدند.

در نتیجه برگزاری این انتخابات به ترتیب علی میرزازاده، رضی میری و احمد کریمی اصفهانی سه نفر اولی بودند که بیشترین رای را از آن خود کردند. سید مرتضی عراقچی، علی لاهوتی، هوشنگ فاخر، حسن درخشان، عبدالله پلاسی، احد عظیم زاده، ابراهیم صادقی و جواد مختارزاده نیز با رای اعضاء به عضویت هیئت رئیسه درآمدند.

بادام برجاه و علی آل احمد نیز دو عضو علی البدلی بودند که از سوی اعضاء انتخاب گردیدند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

روز شنبه آینده اعضاء جدید هیئت رئیسه، طی جلسه ای رئیس و چهارعضو اصلی هیئت رئیسه، خزانه دار و منشی را انتخاب و معرفی خواهند کرد.

 

منبع: کارپتور

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×