اخبار فرش ماشینی

الثریایی ، بزرگترین تولید کننده فرش ماشینی عربستان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

گروه تولیدی الثریایی به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده فرش ماشینی  عربستان و یکی از چند شرکت برتر دنیا در زمینه صنعت فرش ماشینی یکی از وزنه های مهم کشور عربستان از نظر اقتصادی به شمار میرود به طوری که به تنهایی سهم مهمی در بالا بردن میزان صادرات غیر نفتی عربستان دارد. این شرکت در حال حاضر محصولات فرش ماشینی خود را  به بیش از ۶۵ کشور دنیا صادر میکند.

آقای صالح ناصر الثریایی کیفیت را مهم ترین عامل این موفقیت میداند و ارتقا بیش از پیش کیفیت محصولات در آینده را در نظر دارد .
شرکت الثریایی به عنوان یکی از ۱۰۰ کشور برتر عربستان فعالیت های خوبی را در زمینه ارتقا کیفیت محصولات خود انجام  داده و همواره مورد تقدیر سازمان استاندارد کشور عربستان بوده است.
از دیدگاه مدیران شرکت فرش ماشینی الثریایی کیفیت یک عامل کلیدی در بازار رقابتی امروز است و یک رمز موفقیت در سال ۲۰۱۰ یعنی سال تجدید قوای شرکت های نساجی خواهد بود. شرکت الثریایی اولین شرکت تولید کننده فرش در خاورمیانه است که گواهی ایزو ۲۰۰۰ و ۹۰۰۱ را اخذ کرده است.
آقای الثریایی مدیر عامل این شرکت میگوید: هدف ما تبدیل شدن به یکی از ۱۰ شرکت برتر دنیا از لحاظ کیفیت ، تولید و تکنولوژی است . این شرکت با ۵۵ سال سابقه فعالیت در امر بافندگی فرش ماشینی سالانه بیش از ۸۵ میلیون متر مربع فرش تولید میکند. این شرکت در حال حاضر حدود ۷۰ درصد کل تولیدات فرش عربستان را در اختیار دارد و به ۶۰ کشور دنیا صادرات دارد یعنی حدود ۶۰ درصد کل تولید کارخانه روانه بازارهای اروپا، آمریکا، استرالیا، چین و خاورمیانه میشود. ‏

تحریریه صنعت کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×