اخبار فرش ماشینی

افزایش ۳۵.۸ درصدی واردات پارچه و نخ ژاپن در ژانویه ۲۰۱۴

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 افزایش 35.8 درصدی واردات پارچه و نخ ژاپن در ژانویه 2014

 

به گزارش دفتر مطالعات اماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران و به نقل از نشریه fibre2fashion
براساس اطلاعات بدست آمده از وزارت دارایی ژاپن واردات نخ و پارچه این کشور در ژانویه ۲۰۱۴ برابر با ۸۶.۶۱ میلیارد ین(۸۸۸.۵۴ میلیون دلار) بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۵.۸ درصد رشد داشته است.

۳۹.۴ درصد معادل با ۷۷.۹۵۹ میلیارد ین(۷۹۹.۷۹میلیون دلار) از واردات نخ و پارچه ژاپن در طول این ماه از آسیا بوده است. ژاپن ۵۰.۹۸۴ میلیارد ین (۵۲۳.۰۵ میلیون دلار)از چین، ۱۵.۴۱۹ میلیارد ین(۱۵۸.۱۸ میلیون دلار) از کشورهای ASEAN و ۳۸۳ میلیون ین(۳.۹۲۹ میلیون دلار) از خاور میانه نخ و پارچه وارد کرده است.

همچنین واردات نخ و پارچه ژاپن از اتحادیه اروپا در ده ماه نخست سال جاری برابر با ۵.۱۹۴ میلیارد ین(۵۳.۲۸ میلیون دلار) بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳.۱ درصد رشد داشته است. اما میزان واردات این کشور از ایالات متحده شاهد کاهش ۶.۱ درصدی بوده و به مقدار ۱.۸۴۸ میلیارد ین(۱۸.۹۵ میلیون دلار) رسیده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در ژانویه ۲۰۱۴، ژاپن ۴۰.۵۲۲ میلیارد ین نخ و پارچه صادر کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵ درصدی داشته است.

در حالیکه صادرات نخ و پارچه ژاپن به ایالات متحده با افزایش ۲۹.۳ درصدی مواجه بوده و به رقم ۳.۴۶۹ میلیارد ین در این ماه رسیده است، صادرات به اتحادیه اروپا نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۲.۲ درصدی داشته و به مقدار ۴.۶۸۳ میلیارد ین(۴۱۵.۷۲۲ میلیون دلار) رسیده است.

در همین ماه ژاپن ۲۸.۴۵۸ میلیارد ین(۲۹۱.۹۵ میلیون دلار) نخ و پارچه به کشورهای آسیایی صادر کرده که رشد ۱.۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل از خود نشان می دهد. صادرات به چین با کاهش ۱۱.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده و به مقدار ۱۱.۵۷۲ میلیارد ین(۱۱۸.۷۱ میلیون دلار) رسیده است.اما صادرات به کشورهای ASEAN رشد ۱۵.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته و به رقم ۹.۱۵ میلیارد ین(۹۳.۸۷ میلیون دلار) رسیده است.

در سال گذشته واردات نخ و پارچه ژاپن برابر با ۸۴۹.۷۸۵ میلیارد ین(۸.۷۱ میلیارد دلار) بوده که در مقایسه با سال قبل از آن رشد ۱۹ درصدی داشته است. صادرات نساجی و پوشاک این کشور در این سال بالغ بر ۶۵۷.۳۱۳.میلیارد ین(۶.۷۴ میلیارد دلار) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد ۶.۹ درصدی داشته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×