اخبار فرش ماشینیاخبار نساجی

افتتاح شرکت یکتا الیاف شرق با تسهیلات بانک صنعت و معدن

تجـــربیات گــــذشته همـــراه با فــــرا داشـــتن تکنــــولوژی روز

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش مجله کهن به نقل از تجارت آنلاین، شرکت یکتا الیاف شرق در شهرک صنعتی چرم‌شهر احداث شده و با بهره برداری از آن برای ۶۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان خراسان رضوی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

شرکت یکتاالیاف

بدیهی است با توجه به برترین تکنولوژی و کیفیت بالای ماشین الات و بهره گیری از دانش فنی، تخصص و تجربه متخصصین این شرکت قادر به تولید انواع الیاف پلی استر با کیفیت جهانی می باشد.
شرکت یکتا الیاف شرق با پایه گذاری تولید مبتنی بر دانش فنی به روز و رشد خلاقیت و نوآوری، یکی از مدرنترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت الیاف پلی استر در ایران و خاورمیانه را راه اندازی نموده و با ایجاد واحد تحقیق و توسعه در این راه، پیشرو خواهد بود.
در واحد مهندسی فروش این شرکت کلیه خدمات به مشتریان عرضه و کیفیت کالای ارسالی برای مشتریان رهگیری و رسیدگی می شود.

کارخانه یکتا الیاف

واحد صادرات و فروش بین المللی شرکت یکتا الیاف

شرکت یکتا الیاف با داشتن امکانات جهت ارسال محصولات خود در سراسر جهان از جمله کشورهای روسیه ، گرجستان ، ترکمنستان ، عراق ، پاکستان ، ترکیه ، کویت ، قطر ، امارات متحده ، فرانسه، آلمان، ایتالیا و غیره آمادگی همکاری با مشتریان و کارخانجات مرتبط را دارد.

داشتن تجارب چندین ساله در حوزه صادرات به کشورهای مختلف از جمله ویژگی های واحد بازرگانی و فروش این شرکت می باشد. در همین راستا شما می توانید با ارسال فرم کوتاه درخواست محصولات در وبسایت با واحد فروش و بازرگانی بین الملل این شرکت در اتباط باشید. مسئولین فروش ما همواره آمادگی پاسخگویی به شما مشتریان عزیز را دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کارخانه یکتاالیاف

محصولات یکتا الیاف

الیاف پرسان (میکرو)

این نوع الیاف با ظرافت کمتر از ۱ دنیر جهت مصرف در کالای خواب طراحی شده و از لحاظ خواص فیزیکی مشابه پر می باشد.

الیاف هالو

الیاف هالو (Hollow) نوعی از الیاف است که دارای سطح مقطع تو خالی می باشد و با ظرافت۳ الی ۲۰ دنیر تولید می شود.این محصول بدلیل خواص منحصر به فردش در صنایع پر کنی،کالای خواب ، مبلمان ، عروسک سازی ، لایه های بی بافت و… مورد استفاده قرار می گیرد.گفتنی است الیاف هالو به دو شکل با سیلیکون (HCS) و بدون سیلیکون (HCF) تولید می شود.

یکتا الیاف

الیاف کتان تایپ

الیاف کتان تایپ (Cotton type) با ظرافت ۱.۲ الی ۲.۲ دنیر تولید می شود. این نوع الیاف از لحاظ ظرافت و سایر خواص فیزیکی مشابه الیاف پنبه طبیعی می باشد و قابلیت مصرف در انواع منسوجات ظریف را دارد.

این نوع الیاف با طول برش ۳۸ ، ۵۱ و ۶۴ میلی متر دررنگهای متنوع (سفید ، مشکی ، طلایی و…) با توجه به نیاز مشتری جهت مصرف در صنایع ریسندگی ، بی بافت ها ، کالای خواب و… تولید می شود.

الیاف سالید

نوعی ازالیاف پلی استر است که سطح مقطع تو پرداشته و دنیر آن بالاتر از ۲ می باشد. الیاف سالید با طول برش ۲۵ تا ۱۲۴ میلیمتر تولید می شود که آن را به صورت خود رنگ و یا رنگی ، در صنایع مختلفی مانند فرش و موکت و پتو و ایزوگام ولایه های نبافته و ژئو تکستایل و کفپوش و … مورد استفاده قرارمی دهند.

راه ارتباطی:

تماس با شرکت یکتاالیاف

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×