اخبار فرش ماشینی

افتتاحیه و بهره برداری از طرح توسعه کارخانه ریسندگی شرکت نساجی همدانیان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

با حضورجناب آقای دکتر زرگر پور استاندار اصفهان: مراسم افتتاحیه و بهره برداری از طرح توسعه کارخانه ریسندگی شرکت نساجی همدانیان برگزار گردید.
مراسم افتتاحیه و بهره برداری از طرح توسعه کارخانه ریسندگی شرکت نساجی همدانیان با حضور جناب آقای دکتر زرگر پور استاندار معزز اصفهان، معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت ،امام جمعه شاهین شهر،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری، مدیرکل صنایع نساجی کشور و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در روز چهارشنبه ۵ خرداد ماه برگزار گردید.
طرح توسعه کارخانه ریسندگی شرکت نساجی همدانیان با اخذ مجوز در سال ۱۳۹۴در زمینه ی تولید نخ پلی استر- ویسکوز( رینگ و اپن اند) به ترتیب با ظرفیت های سالیانه ۸۰۰ و ۳۰۰ تن مورد نظر این شرکت بوده است که برای رسیدن به این منظور اقدام به توسعه ی شرکت و خرید ماشین آلات ریسندگی اعم از حلاجی، کاردینگ، کشش، فلایرورینگ و اتوکنر نموده است و در حال حاضر با وجود ۳۱۰ نفر( ۲۵۰ نفر اشتغال قبلی و ۶۰ نفر اشتغال ناشی از اجرای طرح توسعه) در چهار شیفت کاری به تولید انواع نخ های سیستم پنبه ای و الیاف مصنوعی( رینگ و اپن اند) با میزان تولید روزانه حدود ۱۲ تن به انضمام ۳ تن ظرفیت جدید ناشی از توسعه در انواع نخهای رنگی و ملانژو مشغول می باشد.
شایان ذکر است واحد مذکور یکی از مجموعه های تحت پوشش مؤسسه ی خیریه ی همدانیان می باشد

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×