اسلاید شو

اعزام هیئت تجاری فرش اردبیل به چهار کشور دنیا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اسحاق رسولی تصریح کرد: بعد از آغاز به فعالیت خوشه صنعتی فرش اردبیل بازارهای مستعد فروش فرش دستبافت استان مورد ارزیابی و مطالعه قرار گرفته است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای بازارهای آلمان، آمریکا و چین توسط تمامی خوشه‌های فرش استان‌ها انجام می‌شود و در عین حال اردبیل، بازار ایتالیا را نیز مورد مطالعه قرار داده و با تجار و صادر کنندگان رایزنی داشته است.

عامل توسعه خوشه فرش استان با تأکید به اینکه تا پایان سال مطالعه و شناسایی سلیقه سه بازار ذکر شده در دستور کار است، اضافه کرد: در سال دوم فعالیت خوشه در نظر داریم هیئت‌های تجاری استان را به این کشورها اعزام کنیم.

رسولی همچنین از برنامه‌ریزی تعاونی‌های تولیدکننده فرش برای کسب سهمی از بازار آذربایجان خبر داد و گفت: به عنوان مثال طرح فرش «قفقاز» یکی از طرح فشارهای مورد اقبال بازارهای جهانی است که قرار است توسط تور اعزامی به آذربایجان معرفی شود.

وی از اجرای این برنامه در سال جاری خبر داد و افزود: مطالعات نشان می‌دهد با وجود تولید متنوع و مرغوب فرش در اردبیل، فرصت‌های صادراتی برای این کالا به درستی مورد استفاده قرار نگرفته و لازم است برای توسعه صادرات اقدام کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×