اخبار فرش ماشینی

اطلاعیه مهم سایت کهن ؛ مراقب سودجویان باشید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اطلاعیه مهم سایت کهن ؛ مراقب سودجویان باشید

 

از حدود ۶ ماه پیش متوجه شدیم چندین وب سایت، موسسه تبلیغاتی و مجله تبلیغاتی دکوراسیون و نساجی برای معرفی و دست و پاکردن موقعیتی برای خود با تماس با شرکت های نساجی و البته فرش ماشینی خود را زیر مجموعه مجله کهن معرفی می کنند.

برخی از این وب سایت ها کلیه اخبار خود را از مجله کهن و دیگر سایت های خبری کپی می کنند و با کمترین زحمتی مقالات ، مصاحبه ها و گزارش های نمایشگاهی مجله کهن را با نام جعلی خود منتشر می کنند. حتی این سایت ها شکل ظاهری خود را تا حد امکان به سایت کهن شبیه کردند. پس از اطلاع رسانی های قبلی مجله کهن در مورد این افراد سود جو و برخورد چندین شرکت فرش ماشینی با آنها  اخیرا در سایت های خود دست به انتشار اخبار کذب و توهماتشان در مورد مجله کهن زده اند که نشان دهنده عجز و ناتوانی ایشان و شخصیت اصلی گردانندگان آنهاست.

لذا از همه علاقمندان به مجله نساجی کهن و شرکت های محترم فرش ماشینی و نساجی ایران تقاضا داریم جهت ارتباط با مجله نساجی کهن تنها با شماره های این مجله تماس حاصل نمایند و برای دنبال کردن اخبار صحیح و دست اول نمایشگاهی و نساجی که با تلاش بی وقفه پرسنل مجله کهن تهیه می شود فقط به وب سایت این مجله به آدرس kohanjournal.com  مراجعه نمائید.

بخش بازرگانی و تبلیغات مجله : ۷۷۲۴۳۲۹۶-۰۲۱  و ۰۹۱۲۵۳۸۷۲۶۲

تحریریه : ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱ 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

باز هم تاکید می کنیم که مجله نساجی کهن هیچ شرکت زیر مجموعه، وب سایت و یا همکاری در شهرهایی مانند کاشان، تهران، قم، اصفهان و … ندارد و در صورت نیاز تنها نام موسسه مورد نظر در مجله به چاپ خواهد رسید.

از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

بهنام قاسمی – مجله نساجی کهن

۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×