اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

اطلاعیه مجله کهن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

::: بدینوسیله به اطلاع کلیه مشتریان عزیز و شرکت های همکار مجله نساجی کهن میرساند جناب اقای علی برهان یزدانی پس از یکسال تلاش در مجله کهن از تاریخ اول تیر ماه ۱۳۹۷ با مجله کهن همکاری نداشته و در این مجموعه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم فعال نمی باشند. لذا  از شما تقاضا داریم از این پس جهت کلیه امور چاپ و تبلیغات، آگهی ها، امور مالی و … با دفتر مجله کهن به شماره  ۰۹۱۲۱۹۰۵۸۱۷  آقای قاسمی تماس حاصل نمائید.

شماره همراه دفتر تهران: ۰۹۱۲۱۹۰۵۸۱۷

شماره دفتر استانبول : ۰۰۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴

 

::: جهت عضویت در کانال اینستاگرام مجله کهن به لینک زیر مراجعه کنید :

عضویت در اینستاگرام

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

::: جهت اخذ اشتراک مجله به لینک زیر مراجعه کنید :

اشتراک مجله کهن 

 

::: دریافت نسخه دیجیتالی مجله به لینک زیر مراجعه کنید :

https://kohanjournal.com/wp-content/uploads/2018/05/47-Total.pdf

 

 

درباره مجله کهن

بازار محصولات نساجی ، فرش ماشینی و موکت و صنایع مرتبط با آن  در دنیا بازاری بسیار گسترده داشته، و دارای حجم تبادلات تجاری بسیار بالایی می باشد. در این بین خاورمیانه منطقه ای فعال در سرمایه گذاری و تولید انواع کفپوش های ماشینی بوده و کشورهای صاحب این صنعت در منطقه مانند ترکیه، عربستان و مصر همواره به فکر بازارهای خارجی هستند. ایران نیز یکی از این کشور هاست که با توجه به پتانسیل ها و داشته های خود توانایی بدل شدن به قطب اصلی و پیشرو در صنعت فرش و کفپوش و الیاف مصنوعی را دارا می باشد. وجود مواد اولیه نفتی، واحدهای عظیم تبدیلی و پتروشیمی، شرکت های دارای اعتبار جهانی در صادرات فرش، واحدهای تولیدی قدرتمند و … تأکیدی بر این ادعاست.

مجله نساجی کهن (صنعت کهن) با تمرکز بر صنعت کهن نساجی و ماشین آلات و فرش ماشینی و موکت و صنایع وابسته ، به صورت دو ماهنامه چاپ می شود، و در بین صنعتگران، مدیران و متخصصین صنایع نساجی، ریسندگی و بافندگی، مواد شیمیایی و رنگ های نساجی،  فرش ماشینی و صنایع وابسته، موکت، الیاف مصنوعی، منسوجات بی بافت و تمامی فعالان این حوزه توزیع می گردد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×