اخبار فرش ماشینی

اشتغال حدود ۲۰ هزار نفر در شهرک ها و مناطق صنعتی فرش ماشینی آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل گفت: هم اکنون حدود ۲۰ هزار نفر در شهرک ها و مناطق صنعتی فرش ماشینی این شهرستان فعال هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار آران و بیدگل گفت: هم اکنون حدود ۲۰ هزار نفر در شهرک ها و مناطق صنعتی فرش ماشینی این شهرستان فعال هستند.

 ابوالفضل معینی نژاد افزود: شهرک های صنعتی شهرستان آران و بیدگل که از سال ۱۳۶۹ به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده اند نه تنها در پیشبرد اهداف اقتصادی شهرستان نقش داشته اند بلکه موجب شده که پایین ترین میزان بیکاری در شهرهای کشور از آن آران و بیدگل باشد.

 وی مهمترین راه برای حل مشکل واحدهای صنعتی فرش ماشینی و به خطر نیفتادن اشتغال در آران و بیدگل را روی آوردن به صنایع دیگر در کنار فرش ماشینی و استفاده از علم و تکنولوژی روز دنیا در طراحی دستگاه های فرش ماشینی بیان کرد.

 معینی نژاد در ادامه درباره پیگیری مشکلات صاحبان صنایع فرش ماشینی گفت: تاکنون جلسات متعددی را با مسئولان استان در شهرستان برگزار کردیم که از آن جمله نتایج این جلسات می توان به ایجاد خوشه فرش ماشینی در شهرستان اشاره کرد.

وی گفت: ایجاد خوشه فرش به منظور بازاریابی و برگزاری نمایشگاه ها و تورهای بین المللی در آران و بیدگل انجام می شود تا بتوان برخی مشکلات صنعت فرش ماشینی آران و بیدگل را حل کرد.

معینی نژاد، برگزاری جلسات متعدد با وزیر صنعت ومعدن و تجارت و مدیر کل دارایی استان برای حل مشکل ارزش افزوده صاحبان صنایع را از دیگر اقدامات فرمانداری برای حل مشکل صاحبان صنایع بیان کرد و گفت: با برنامه ریزی و تصمیمات گرفته شده این مشکل نیز تا حدود زیادی حل شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: شهرک صنعتی جدید آران و بیدگل در مجاورت جاده کنارگذر این شهرستان قرار دارد و موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی افزود: در حال حاضر جاده دسترسی، آب و برق مورد نیاز سرمایه گذاران این شهرک تامین شده و در هفته دولت کلنگ عملیات گازرسانی به این شهرک با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان بر زمین خورد.

وی ابراز امیدواری کرد: عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی جدید آران و بیدگل تا دهه فجر امسال به اتمام می رسد.

معینی نژاد، قیمت مناسب و پرداخت اقساطی وجه خرید زمین شهرک صنعتی آران و بیدگل را از جمله امتیازات مطلوب برای سرمایه گذاران در این شهرک ذکر کرد و گفت: سرمایه گذاران می توانند با اخذ موافقت اصولی از اداره صنعت، معدن و تجارت، برای دریافت زمین در این شهرک اقدام کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×