اخبار فرش ماشینی

استمرار تمرکز‌زدایی از تهران در سال جدید تا ایجاد توازن منطقه‌ای

 

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه تمرکز زدایی از تهران برنامه‌ای مستمر است، گفت که این برنامه تا ایجاد یک توازن منطقه‌ای ادامه خواهد داشت.

لطف الله فروزنده دهکردی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور که در خصوص برنامه‌های سال ۹۰ این معاونت با خبرنگار دولت خبرگزاری فارس گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهمی که در سال جدید به ما مربوط می‌شود بحث بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها است که در جهت شعار سال ۹۰ “جهاد اقتصادی ” قرار دارد.

*۱۰ برنامه تحول را در رابطه با جهاد اقتصادی تعریف، اولویت‌بندی و دنبال می‌کنیم

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی همچنین بحث الکترونیکی کردن امور، توانمندسازی کارکنان و مدیران و ارائه برنامه روشن برای تحقق شعار جهاد اقتصادی از سوی مدیران را از دیگر برنامه‌های در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری برشمرد و با اشاره به ده برنامه تحول این معاونت گفت: درصددیم ده برنامه تحول که سال گذشته مشخص کردیم و مورد تأکید مقام معظم رهبری است را در رابطه با جهاد اقتصادی تعریف، اولویت‌بندی و دنبال کنیم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور همچنین درخصوص تجمیع ساختمان‌های دولتی خاطرنشان کرد: در سال جدید سازمان‌هایی که فعالیت‌های موازی دارند را کاهش و آن سازمان‌هایی را که می‌شود از تهران منتقل کرد را منتقل کنیم و با کاهش ساختارها مجموعا به بحث تجمیع ساختمان‌ها که یکی از برنامه‌های جدی دولت است، کمک کنیم.

فروزنده در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به بحث انتقال کارمندان از تهران یادآور شد: فعلا آمار خاصی در این خصوص نداریم و باید ببینیم امسال با چه برنامه‌ای می‌شود کارمندان را برای انتقال بیشتر ترغیب و تشویق کرد.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: برنامه تمرکز زدایی از تهران برنامه‌ای مستمر بوده و ادامه پیدا خواهد کرد تا بتوانیم یک توازن منطقه‌ای ایجاد کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×